Nog 12 nachtjes.... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes.... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes....

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

24 Mei 2006 | Nederland, Castricum

Hallo allemaal,

Stewardes, Reisleidster, Spanje, Rhodos, Kreta..... van alles is er aan me voorbij gegaan en nu is er dan toch iets uit gekomen. Irmie gaat een jaar naar Berlijn.
Berlijn?? Wat moet ik daar nu weer? Ik spreek geen woord Duits en heb al helemaal niets met Duitsland. Ik had ook gesolliciteerd met het idee van..... ik zie het wel! En ja hoor ik mocht op 15mei op sollicitatie in Berlijn. En ik werd nog aangenomen ook! Ik ga werken bij TRX (www.trx.com). Het bedrijf gaat een nieuwe Nederlandse afdeling opzetten. Hier worden dan de klachten wijzigingen etc voor de Nederlandse website bezoekers afgehandeld. Ik kan interne trainingen volgen en zie het als een grote uitdaging! Ik ben nu bezig met het zoeken van een appartementje en kan 5juni gaan beginnen. Ik heb er erg veel zin in en ga jullie op de hoogte houden van mijn leventje in BERLIJN....

• 24 Mei 2006 - 18:43

Debbie:

Hey Irma, wat gaaf zeg.. hoop dat je snel een app vindt. veel plezier en succes meid. dikke kus

• 24 Mei 2006 - 19:53

Tante Ger:

God o god, die jeugd van tegenwoordig vliegt ook overal zomaar heen...hoe moet dat nou?! Ben ik m'n schaatsmaatje kwijt!! Maar als m'n poot uit het gips is (JIJ duwde me!) kom ik je opzoeken hoor!...Trots op je! Vrouw van de wereld!!

• 24 Mei 2006 - 22:02

Nina:

He Irma,
    Heel veel succes en plezier in Berlijn! Maak er wat van!
    Kusje Nina

• 25 Mei 2006 - 09:16

Daniel:

Heey Irma . LEUKE MEID HOOR!! Hoop dat je net zo veel plezier hebt als met ons in Malgrat Del Mar zou wel goed komen . Heel veel succes en plezier.

x x x van Daantjuh uut Nijmegen

• 25 Mei 2006 - 10:26

Andere Nina:

Heeey Irma, top zeg berlijn! Ben er zelf al regelmatig geweest (als 50-50 duitser moet je daar echt zijn geweest, hahah) en het is geweldig! Je zult er vast een top tijd hebben! Geniet ervan!!! Dikke kuss

• 25 Mei 2006 - 10:57

Karin:

Hoi Irma, ik hoop dat ik je nog wel ff zie voordat je vertrekt! Maar ik ga je in ieder geval op de voet volgen via deze site, hoop dat je het erg naar je zin gaat krijgen. En ik zal jou ook op de hoogte houden van de ontwikkelingen hier! Maar je zult merken dat er hier toch niks veranderd ookal blijf je 5 jaar weg..
    Dikke kus van mij

• 26 Mei 2006 - 07:21

Ellen:

Heyyyyyy irmaa!!! wat leuk om wat van je te horen!! Jou heb ik echt heel lang niet gezien he!! Maar wat tof dat je daar heen gaat en wat je allemaal gedaan hebt!! Nou heel veel plezier meid daar!! Dikke kus ellen!

• 27 Mei 2006 - 10:53

Kee:

SUPER TOLL!!!! Nou dan moeten we voor die tijd nog maar even een borrel halen!!!! Vind het wel super gaaf dat je eindelijk een uitdaging hebt gevonden!