De Irma Vierdaagse.. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu De Irma Vierdaagse.. - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu

De Irma Vierdaagse..

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

30 Juni 2006 | Duitsland, Berlijn

Maandag 26juni was het dan zover Bas kwam me opzoeken! Ik had deze nacht maar 2uurtjes geslapen... en ging Bas ophalen van het vliegveld, echt super leuk. Daarna zijn we met de taxi naar mijn appartement gegaan. Hebben daar ff gezeten en moest om 10.00 werken. Ik ben in me pauze naar huis gegaan, en daar stond een overheerlijke lunch voor Irma op tafel, echt super lief. Daarna weer aan het werk gegaan. Toen ik klaar was met werken hebben we samen gebarbequed en daarna naar de FanFest gegaan om voetbal te kijken, echt leuk! Daarna naar huisje en lekker gaan slapen...

Dinsdag 27juni
Moest natuurlijk gewoon weer werken. Bas is ff naar de Fanfest gegaan om voetbal te kijken. Ik ben later daar ook heen gegaan en daarna zijn we samen lekker wezen uiteten! Echt heel gezellig en erg lekker. Alleen een beetje laat geworden...

Woensdag 28juni
Weer werken.... onderweg ff wat hamburgers gegeten en toen naar het concert van de Black Eyed Peas! Echt waar dat was me toch een concert niet normaal. Echt een leuk stadionnetje! Klein dus kon alles goed zien! De liedjes waren echt super en ja wat kan ik er verder over zeggen vond het gewoon een super concert! Ben echt blij dat ik daar ben geweest, zomaar in het Adidas opluchtstadion in Berlijn met Basje....Daarna nog 4 cocktail samen gedronken, die dingen lijken wel niet op te gaan.... Weer laat thuis...

Donderdag 29 juni
Laatste dagje, lekker samen wat gegeten, en Bas toen naar het vliegveld gebracht....
en om 00.00 naar bed gegaan... was echt dood en dood moe ongeveer 4nachten zo weinig geslapen....

Dit was het dan even een beetje in globale lijnen.... maar het was eigenlijk in het echt nog veel leuker haha
Heb echt een vakantie gevoel gehad, zo leuk!

Nu alleen nog een appartement vinden haha!
Moet over een paar dagen al me appartement uit, oeps! Alles weer op het laatste moment he?....

Hou jullie op de hoogte...

Irma

  • 30 Juni 2006 - 14:09

    Gert-jan:

    Klinkt erg gezellig, vanmiddag moet je natuurlijk ook kijken met een Duitse vlag op je wangen.
    Hoe bevalt het op je werk eigenlijk?
    Wij komen in de 1e week augustus naar Berlijn dan moeten we zeker samen een biertje (of cocktail) drinken. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Berlijn

Recente Reisverslagen:

16 September 2006

Nederland

02 Augustus 2006

Even denken....

20 Juli 2006

ff naar huis.....

04 Juli 2006

even tussendoor...

30 Juni 2006

De Irma Vierdaagse..
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 48557

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: