Kan niet beter... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Irma - WaarBenJij.nu Kan niet beter... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Irma - WaarBenJij.nu

Kan niet beter...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

08 Januari 2009 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal....

Waar zullen we beginnen...

5januari lekker dagje met Bas gehad en daarna nog wat gedronken met Lies en Willemijn.. en cadeautjes gehad! erg lief!weer veel te laat naar bed maar dat geeft niet.
Ik hoefde niet vroeg op.

6januari Lekker geslapen en de laatste dingetje gepakt en hup naar Schiphol. Je gelooft het niet maar ik was Ruim op tijd 13.00 terwijl ik pas om 16.15 moest vliegen.
Bas heel veel kusjes gegeven en ja toen begon het.

Ik heb geboekt
Amsterdam Frankfurt, KLM
Frankfurt Seoul, Korean Air
Seoul Melbourne, Korean Air
En heb deze vluchten een etickets gehad.

Zegt KLM je moet papieren tickets hebben voor je volgende 2 vluchten. Ik zeg: Die heb ik niet. Zei zegt: Dan kunnen we je wel naar Frankfurt vliegen maar verder kom je dan niet. Nou na 2 uur bellen en doen is dat toch geregeld... gelukkig maar... ik mocht vliegen met etickets...(Ondertussen veel smsjes en telefoontjes gehad erg lief! Dank je wel.)
Daarna wilde ik even een luchtje kopen...even vragen of dat nou wel kan naar Australie, met al die controles. Ja hoor, geen probleem werd er gezegd dus ben ik even wat lekkers uit gaan zoeken, wordt er bij de kassa vermeld dat het niet kan... ow...net wel, nu niet.
Oke dan maar gewoon inchecken. Blabla dat ging goed! En hup de bus in en rijden maar naar het vliegtuig. De bagage wordt snel in het vliegtuig gegooid. Maar wat gebeurd er nou? De bus rijdt rijdt een rondje over het vliegveld en dropt ons weer op Schiphol! Na een tijd stresss en gedoe... Vlucht gecancelled... kon wel met een andere vlucht maar ik zou me aansluiting dan missen in Frankfurt. Dus er moest een nieuwe boeking gemaakt worden...
Nou om 18.30 dan met een andere vlucht mee over Parijs.. ja dat kan ook... Ben je al 5 uur bezig en nog niet weg.. en de reis is al zo lang!!
Hup van Schiphol naar Parijs en van Parijs naar Seoul. Lekker 2x 15minuten geslapen en briefjes gelezen en nog wat cadeautjes open gemaakt! Bedankt erg lief allemaal. In Seoul even kijken of ik al smsje gehad heb van Robert-Jan om wat af te spreken en Bas een smsje sturen! Ow nee telefoon werkt niet.. kan ook he.. dan niet. Dan maar een beetje hangen en met een meneer uit Alkmaar zitten praten die dezelfde vlucht problemen had. Even checken of me hotel al geboekt is voor me terug vlucht en of het allemaal goed gaat met de bagage. Ja allemaal goed gelukkig

Volgende vlucht Seoul Melbourne, weer lekker 10 uur dit keer 2x 40minuten geslapen. Stukken beter dus...het lukt gewoon niet...Dit keer was er ook geen leuke film en ook geen spelletje kon je doen dus gewoon lekker lang saai! Dan maar een boek lezen, en ja waar gaat dat over.. ontvoering! Kan het niet iets leukers??


Aangekomen op Melbourne, 8januari 8.00 tijd hier, bij jullie dan 7januari 22.00 eindelijk 34 uur onderweg geweest en nog geen 3 uur geslapen...

Aangekomen op Melbourne, Hopen dat Robert-Jan er is. Nee, smsje dat hij morgen pas komt. Bas dan maar even bellen. Heel snel want... ja, batterij leeg. Vervolgens komt er een man met allemaal vragen over wat ik mee heb enzo en even wat honden die me tas willen ruiken. Oke....
Dan lekker 2 uur wachten op een koffer die niet komt... dat dacht ik al! Loop je dan lekker stinkend daar zonder spullen, gelukkig had ik 2 maanden geleden al een week in Egypte door gebracht dus ik weet hoe het is... Totaal geen pretje. Nog 2 uur in de weer geweest en ja nu afwachten...en ik weet ze zeggen 1 dag, maar dat kunnen er ook 7 zijn of nog wel meer....
Dan maar een hostel zoeken, ze hebben op de luchthaven telefoons waarmee je meteen met hostels kan bellen. Gelukkig was het lekker druk en hoorde ik alleen maar om me heen... VOL, VOL! Ow ook dat nog. Ik 1 hostel gebeld gelukkig plaats voor 1 Vrouw! Ik dus.
Ik er heen met de bus, dus ja dat doe je maar. Stap ik de bus in, wordt er verteld dat ik buiten een kaartje moet kopen, 10stappen.... ik loop naar het hokje, Bus rijdt gewoon weg. Wil ik betalen, kan het niet in Euro’s moet ik binnen geld wisselen. Ow.. houdt het nooit op. Kom ik bij het Hostel... ik vragen stellen over internet etc. Etc. Wachten om in te checken.... wil ik inchecken, ben ik bij het verkeerde hostel... 20minuten verder op moet ik zijn, nou zeg maar gewoon 30minuten hoor!
Nou eindelijk was ik er dan 13.00 tijd hier in het hostel. Bij jullie 3.00 en nog niet geslapen en 39 van Huis naar nieuwe bestemming, Melbourne Hostel. En dan gaat hier nu iemand vragen waarom ik niet op een bureaustoel zit, maar op een vaste stoel zonder wielen... ja weet ik veel. Ik ga even typen en dan naar bed. Dat wilde ik net ook al maar, ik heb kan niet douchen want ik heb geen shampoo, geen ondergoed. Dus ik dacht dan maar even bellen.. maar nee telefoon helemaal leeg. Dan maar weer lopen naar een supermarkt. 2x bijna aangereden, ow ja ze rijden aan de andere kant! En dit zijn nog maar de eerste 3 dagen... ik ben echt op, ga even op het dakterras kijken en dan echt naar bed...

Bedankt voor jullie berichtjes, ik hou jullie op de hoogte

Xje Irma

  • 08 Januari 2009 - 06:21

    Loessie:

    wijffie wat een vlucht zeg, hopen dat de andere dagen beter gaan .Ik heb er vertrouwe in dus komt helemaal goed met je.

    Kus kus en tot schrijfs!

  • 08 Januari 2009 - 08:30

    Willemijn:

    Haha! Wat een ellende, een echte Irma knaller!!! Slaap lekker meid en daarna op zoek naar ondergoed en bier..

    Lieverd rustig aan daar, groeten aan robbert-Jan en we mailen!!!

    xx

  • 08 Januari 2009 - 10:30

    Cynthia:

    Jeetje irma, wat een verhaal!! maar zo te lezen red je je wel dus geloof wel dat het goed gaat komen!
    ben benieuwd wat je volgende verhaal wordt!

    succes daar he!!
    Groetjesss

  • 08 Januari 2009 - 11:18

    Karin En Jerry:

    Hey Irma, nou je hebt alweer heel wat mee gemaakt, ik hoop dat je koffers niet te lang op zich laten wachten.. Succes en hou ons op de hoogte! X van ons

  • 08 Januari 2009 - 11:19

    Lies:

    Lief,.... Wat een drama hahahahahahaha sukkel leuk he australie.... nou maar hopen dat je tas er snel is, ik ruik je hier ;) Laat je het even weten als ik je even kan bellen/ webcammen? Vind dat namelijk nu wel weer tijd worden... Kus

  • 08 Januari 2009 - 12:00

    Kel:

    Ohhhh Irma wat doe je nou allemaal weer! Hahaha, nou komt allemaal goed hoor, niet meteen de moed laten zakken haha! Ik leef met je mee! Ga lekker slapen! XX

  • 08 Januari 2009 - 12:37

    Mark:

    Heel veel plezier daar,maak er een mooie tijd van maar dat zal wel lukken denk ik.Begint al goed zo te lezen.

  • 08 Januari 2009 - 16:33

    Eveline:

    hahahahahahahaha Lekker KANSLOOS begin!!! Heerlijk, verheug me nu al op het volgende bericht!! xxxxxx

  • 08 Januari 2009 - 17:05

    Frieda:

    nou Irma je hebt je eerste avontuur er al op zitten haha hoop dat de rest ff beter gaat voor je

  • 08 Januari 2009 - 20:38

    Elsa :

    Hi Irma,

    Wat een verhaal zeg! Bas zei al dat het niet allemaal vlekkeloos was verlopen.
    Maar goed, vanaf nu wordt het allemaal beter, let maar op !

    Veel plezier en pas goed op jezelf.

    Groetjes Elsa X

  • 09 Januari 2009 - 22:32

    Mama!:

    Dag lieve schat, wat een belevenissen!
    Geen spijt van je avontuur?
    Hoop dat je tas inmiddels terecht is, het zit je ook niet mee!
    Waar is je beschermengel?
    Las een smsje van R.J. dat jullie gingen stappen in Melbourne, nou veel plezier samen!!
    Dikke kus!

  • 10 Januari 2009 - 20:13

    Marion:

    hoi wijfie

    ik wil je heel veel plezier toe wensen na een rot start.
    ga lekker genieten ik blijf je verhaal volgen
    denk aan je zelf.

    gr je maatje

  • 10 Januari 2009 - 23:19

    Bas:

    Hey lieverd,vanmiddag even op msn?Hele dikke kus.. zoooo koud hier! XXX

  • 02 Februari 2009 - 11:13

    Simon L' Ami Alkmaar:

    Was nou niet bepaald vliegende start, he?
    Met mijn bagage precies hetzelfde. Had ik gelukkig wel de 2e dag.
    Zaterdag a.s. alweer terugreis, benieuwd hoe die gaat. "Time flies when you're having fun".
    Ik hoop dat dat laatste (fun) ook voor jou geldt en blijft gelden.
    Groeten van die meneer uit Alkmaar
    (nog niet eerder zo'n pracht-zomer gehad hier. In Ozzie uit te houden?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2009

Surfen en Paardrijden

08 Februari 2009

1770, Fraser en Byron Bay

27 Januari 2009

Boot Trip naar WhitSundays

22 Januari 2009

Buiten slapen en op het vliegveld...

16 Januari 2009

Mooie dagen naar Adelaide
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 48748

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: