Zo... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Irma - WaarBenJij.nu Zo... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Irma - WaarBenJij.nu

Zo...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

11 Januari 2009 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Daar was ik weer. Lekker even geslapen in het hostel van 15.00 tot 19.00, voor het eerst in mijn leven. Wel leuk hoor, en toen even op het internet met Basje en toen maar weer naar bed, iedereen in mijn kamer lag al te slapen. Toen ik wakker werd om 9.15 was iedereen alweer douchen enzo. Iedereen wil natuurlijk optijd uitchecken en ik doe dat gewoon om 1 minuut voor 10.00. hihi. En ja dan even ontbijten, iedereen heeft boodschappen gedaan en ik bestel gewoon wat..moet nog een beetje wennen aan het goedkopere leven hihi

En ja dan sta je buiten.. en dan??
Robert-Jan zou met Jim naar St. Kilda gaan dat is ook in Melbourne dus ik ben daar maar heen gaan lopen, 3uurtjes maar geeft niet want ik had toch geen tas.

Dan een hostel zoeken. Wat een buurt hier! Junks... en nog meer Junks...

Heb was Hostels bekeken maar wilde er niet echt slapen, het zag er slecht uit en die Junks vond ik ook niet alles.

Ik zit nu dan met Robert-Jan en Jim in een Hotel en nog in een Suite ook!... hihi net even anders...

Gister om 14.30 met de auto naar een Pinguin gebeuren gegaan... om 18.00 aangekomen...erg spannend allemaal.. en om 19.00 zaten we dan buiten.. te wachten op de Pinguins. En het was best frisjes, niet te vergelijken met Nederland maar oke... Daarna kwamen er nog vele andere mensen met dikke jassen sjaals en mutsen en daar zaten wij dan mouwloos!

En de pinguins zouden pas om 21.00 komen hoorde we later. We zaten mooi vooraan maar we hebben toch besloten om weer naar binnnen te gaan.

20.30 maar weer naar buiten en daar kwamen ze uit de zee! de Pinguins! Maar opeens kwamen ze ook van alle kanten! wij blij dat we niet zijn blijven wachten....

Echt leuk maar naar een half uur wel gezien.. dus weer terug naar het hotel en op stap!! Leuk hoor al die tentjes.

Vandaag tripjes geboekt.

Ik ga morgen een 3daagse bustrip doen naar Adelaide en dan naar het Kangaroo Island en dan vlieg ik naar Transville en dan maar een beetje op de bootjes en eilandjes relaxen..

Morgen moet ik eerst 20min ergens heen lopen met me tas en dan word ik opgehaald om 6.40!! dus vroeg op morgen en nu maar me spullen pakken.. Robert-Jan en Jim gaan morgen ook weer vliegen!

Nou ik ga zo maar slapen...

Moe...

Heb eindelijk een tel nummer
0061 4499 39 457

Denk dat het zo is...

Nou tot in Adelaide!

xje Irma

(Bedankt voor jullie berichtjes!leuk)

• 12 Januari 2009 - 07:59

Willemijn:

Schatje..

Niets is ook weer interessant genoeg, zelfs de mars van de pinguïns is weer niet voldoende om je te bekoren.. haha!

En bovenop dat alles nog zeuren over de kou ook!

Nou ik heb samen met Sannie geschaatst zaterdag, erg wiebelig maar.. net als fietsen verleer je niet! Had ik eindelijk de juiste swing te pakken, viel San, hele schaats afgebroken.. ach einde ijspret!

Doe rustig aan (of niet natuurlijk) en denk aan je budget haha!

xx

• 12 Januari 2009 - 09:48

Mama!:

Dag moppie, uit je mail blijkt dat je tas weer terecht is!!En je hebt een nieuw tel.nr.?
    Zijn mijn smsjes niet doorgekomen?
    3 uur rijden om pinguins te bekijken.....en kou te lijden! Wat kan een mens veranderen!
    Hoop dat je je verder gaat vermaken zonder R.J. en Jim! Doe voorzichtig, al die junks!!
    Wangetje...mama.

• 12 Januari 2009 - 10:48

Loessie:

Veel plezier met je bus trip en doe rustig aan! Zaterdag met Erikie geschaats in Schermhorn erg leuk!Gisteren naar Blarenbal geweest in Egmond ben nu lekker brakkies thuis!

Spreekje wijffie

• 14 Januari 2009 - 15:07

Denise:

Hey Irmie,

Na lang zoeken op internet eindelijk gevonden! Wist dat je zo'n pagina had, maar kreeg niet automatisch de berichtjes binnen. Heb het nu aangevraagd...

Zo te horen heb je het weer erg gezellie! Geniet er van en veel plezier in Adelaide!

xxx Denise

PS leuke foto's nog van Berlijn!

• 14 Januari 2009 - 15:54

Ik:

Even een knuffel voor mn vriendinnetje!