Mooie dagen naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Irma - WaarBenJij.nu Mooie dagen naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Irma - WaarBenJij.nu

Mooie dagen naar Adelaide

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

16 Januari 2009 | Australië, Adelaide

Hallo,

11 januari Geslapen maar niet echt super omdat ik bang was de bus te missen... Ik weet dat mij dat natuurlijk nooit zal overkomen maar oke..hihi

12 januari 6.30 met de taxi naar het hostel waar ik opgehaald zou worden met de bus. En ja daar stond ik dan met een andere vrouw, hup de bus in en naar andere hostels om mensen op te halen. En dan 10x stoppen om even te genieten en mooie foto's te maken.
We zijn over de Great Ocean Road gereden en hebben ook nog Koalas gezien! Verder heb ik een mooie helikopter vlucht gedaan! Super leuk, alleen een beetje kort (het is ook nooit goed...)Daarna lekker gegeten en met z'n allen in een hostel geslapen, het was warm maar ik heb prima geslapen!

13 januari ontbijten en om 8.00 weer de bus in...erg veel mooie natuur gezien en Kangaroos! In de avond BBQ en geslapen bij de organisator van deze tour. We sliepen gewoon in een soort schuur met bedden. en een buiten toilet.... dus....ik ben gewoon niet geweest.... Verder was het een zooitje daar maar oke wel gezellie. We hadden een leuke groep dus ja dat is wel heel belangrijk.

14 januari ontbijten en weer de bus in om 8.30 en vandaag hadden we een Grotten tocht, leuk maar grotten blijven toch grotten. We gingen met een overal en licht op ons hoofd dus was net even iets anders. Daarna wijnproeverij en naar Adelaide. Daar aangekomen even met mijn Kamergenoten gekletst en lekker op stap geweest ! Wel oke maar je moet natuurlijk niet met slippers op stap gaan want dan kom je de Clubs niet in.....Ow en vergeet je ID niet...Hoewel.. ik kon natuurlijk stiekem naar binnen slippen...hihi

15 januari ontbeten met Cindy, een Canadees meisje. Toen even lekker wezen winkelen, jammer dat ik niets kan kopen. Me tas zit namelijk te vol! Daarna naar een "Duits" Plaatsje hier geweest met 2 Duitse meiden Jenny en Cathy. Lekker Duitse Cake gegeten en wat winkels bekeken. Alles zo goedkoop! Maar het past niet in mijn Tas...Daarna door een hele grote tuin gelopen met de drie meiden en wat foto's gemaakt. Daarna nog naar een park geweest! Ow wat een leven heb ik toch...!
In de avond op het balkon gezeten. Die Duitse meiden hebben even een liedje gezongen over de Nederlanders,wat de Duitsers zingen als wij uitgeschakeld zijn bij het EK of WK.
Heb het op de film dus... zal kijken wat ik er mee zal doen.. hihi
We hebben echt tot 2.00 op het balkon zitten lachen om van alles en nog wat!

16 januari 7.15 wakker weet ook niet precies hoe ik het doe.. maar heb wel lange dagen! met Cindy op pad geweest, zij gaat vandaag naar Peth. Dus heb haar gedag gezegd...

Morgen en overmorgen Kangaroo Island 2 dagen en dan vliegen naar Townsville....

(Sorry dat het een beetje lang en niet heel belangrijk. Heb namelijk geen zin meer om in mijn dagboek teschrijven dus doe het maar zo....hihi)

Tot gauw maar weer!

xje Irma



  • 16 Januari 2009 - 06:35

    Willemijn:

    Wat is dat nou met dat vroege wakker worden?? En op tijd zijn overal..

    Je komt terug als een ander mens, ik hoor het al!

    Klinkt allemaal super schatje, drink er nog maar eentje op mij!

    xx

  • 16 Januari 2009 - 08:15

    Loessie:

    Wat gezellig lekker lang op balkon zitten met een borreltje er bij. doe je goed! niet uit slapen wat lees ik nou?
    hier gaat het leven door opstaan, werken,enz!

    liefs loes

  • 16 Januari 2009 - 11:43

    Kel:

    Hi Ir! Ben blij dat je het leuk hebt, ik zit hier weer jaloers te wezen! Ga je ook nog een keer foto's op het internet zetten? Ben erg benieuwd namelijk!

    Dikke kus

  • 16 Januari 2009 - 14:44

    Gert-jan:

    Hoi Irma, fijn dat je goed bent aangekomen en dat het allemaal zo soepel ging (krijg je misschien begrip voor mensen die dit vaker moeten doen ;-o)
    Zo te lezen heb je het prima naar je zin, leuk he zoveel mensen tegekomen waar je mee kunt optrekken. Veel plezier en ik ben erg benieuwd naar de foto's.

  • 16 Januari 2009 - 16:44

    Mama.:

    Leuk, om nog even wat van je te "horen", voordat ik wegga!!

    Je vermaakt je prima, ga lekker door zo......

    Dikke kus mama.

  • 17 Januari 2009 - 12:55

    Frieda:

    Hi Irma
    wat een druk programma joh mag wel bij komen als je terug bent (hihi)maar leuk dat je t naar je zin hebt.groetjes van enkele di/do bridgers weet de namen nog niet zo goed.

  • 17 Januari 2009 - 13:49

    Marcella & PieterBob:

    Heej lieve Irma,
    Echt super leuk je verhalen!
    Heel veel plezier nog geniet er lekker van..voor je het weet is het weer voorbij!
    Tot snel dikke kus van ons!

  • 17 Januari 2009 - 17:52

    Lies:

    You ve got mail :)

  • 19 Januari 2009 - 19:52

    Norina:

    Hey you ! How are you now?? Ik was even een weekend in Brugge, ook best leuk hoor! maar denk kouder als bij jou, wacht weer op je nieuwe spannende avonturen ! Hou je TAAI, daar in het verre Australie. Groetjes van ons!!

  • 19 Januari 2009 - 19:57

    Larissa,:

    Hai Irma, ik ben door met die hyves pour vous site, moet de 31e Jan. naar zandvoort, make up, vissagie met Mari v.d. Ven ,lunchen , foto-shoot, intervieuws etc etc. Hele dag. Van de 20 gaan er 10 door! Spannend dus ,duim je voor me? Dan weer op hyves en dan stemmen, blijven 5 over voor de foto-shoot school-agenda 2009/2010, Als ik bij de laatste zit, lig ik volg. jaar bij jou in de Bruna, hahahaha, zou leuk zijn.
    Groetjes , Larissa en veel plezier daar nog.

  • 20 Januari 2009 - 12:34

    Papa:

    dikke kus

  • 21 Januari 2009 - 09:11

    Collega Miepie:

    hoi Irma,

    je hebt het lekker naar je zin he ?
    Wij ook hoor hier in New- Sealand.
    Mooi weer en leuke dingen gezien.

    Doe voorzichtig he

    groetjes Miranda

  • 21 Januari 2009 - 15:18

    Tante P.:

    Eindelijk je site gevonden!Zo te lezen vermaak je je heel goed daar! En leuk om al je "stres"verhalen te lezen!Blijf genieten he!
    Groetjes

  • 22 Januari 2009 - 01:37

    Broertje:

    Wat knakker je allemaal knak? Ik sta nu in Sydney, op het punt van vertrekken. Vanaf nu moet je het dus alleen doen.

    ;-)

    Veel plezier nog.

    Knak.

    PS. In Airlie Beach kan je ook gewoon weer een introductieduik doen in the Great Barrier Reef. Doe dat! (Als het niet regent en waait. Grrr.)

  • 22 Januari 2009 - 10:20

    Elsa:

    Goed boek hoor, die verhalen van jou!

    Zo te horen vermaak je je wel.Hier ook alles ok. Annabel krijgt n broertje, leuk hè.

    Blijf genieten!!!

    X Elsa

  • 03 Februari 2009 - 08:17

    Ik:

    he neem je telefoon is op joh... anders ga ik me nog zorgen maken.... :)je batterij zal wel leeg zijn hoop ik dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2009

Surfen en Paardrijden

08 Februari 2009

1770, Fraser en Byron Bay

27 Januari 2009

Boot Trip naar WhitSundays

22 Januari 2009

Buiten slapen en op het vliegveld...

16 Januari 2009

Mooie dagen naar Adelaide
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 48715

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: