Buiten slapen en op het vliegveld... - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Irma - WaarBenJij.nu Buiten slapen en op het vliegveld... - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Irma - WaarBenJij.nu

Buiten slapen en op het vliegveld...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

22 Januari 2009 | Australië, Airlie Beach

Bedankt voor jullie berichtjes!
Echt super leuk.. en erg lief..

17januari
lekker vroeg op! 5.00, nou ik kan het tegenwoordig hoor... en om 6.00 buiten wachten op de bus... Ik was overgeplaatst naar een andere organisatie dus ging lekker met mijn Duitse vriendinnen op tour...
Verder was er nog een Nederlandse jongen en een stel uit Londen. Het was een rare trip maar wel gezellie. Veel gereden en na een lange dag zijn we aangekomen in ons verblijf in de... ja waar was het eigenlijk... geen idee. Er stond 1huisje en daar gingen we met zijn 13-en in. Ik met 2 meiden en meneer Grote Spin op zolder. Onze alcoholische en Wietrokende Tour Guide was het vlees voor de BBQ vergeten dus dat moest hij nog even halen. Daarna dus BBQ-en en we kregen lichtgevende armbanden... Jo echt vet... Daarna allemaal de bus in! Hup! Richting zee! Pinguins spotten... Onwijs harde muziek en met ze alle een beetje gek doen! Ja dat beviel me wel... bij de Pinguins weer dood stil en ja hoor 2 gespot!
Daarna terug naar ons huis en een kampvuurtje gemaakt en spelletje gespeeld. Vervolgens maar besloten om buiten te slapen onder de onwijze sterrenhemel....

18januari...
Daar lig je dan buiten... helemaal in me slaapzak.. KOUD.. en wat hoor ik nou?? Toch maar even kijken... Ah springen er zo 2 Kangerootjes voorbij, zo lief en vervolgens komt de zon op.. wat wil je nog meer...
Daarna zandboarden, ja daar ben ik een beetje te schijterig voor... dus maar gewoon met de slee naar beneden!hihi Daarna lekker in de blauwe zee wezen zwemmen. Voor de avond had ik geen hostel geboekt. Ik ben met mijn 2 Engelse Matties (Stel)mee gegaan. Eerst zonsondergang gekeken en op het strand gerend...Joehoe. Daarna wat gegeten en toen net op tijd de bus gehaald naar het vliegveld in Adelaide.
23.00 daar sta je dan! Vliegveld dicht... Komt u maar mee mevrouw. Kom ik in een hok met TL verlichting met 3 andere idiote bakcpackers.. en ga daar dan maar slapen, op wat harde stoelen! hihi ja was wel weer een stund..

19januari
6.00 In het vliegtuig, meteen in slaap gevallen. Moest overstappen in Sydney...wilde in de lounge slapen maar dan moest ik betalen. Dus maar wat rond gelopen en weer het volgende vliegtuig in...meteen weer in Coma... de Stuward moest me wakker maken omdat ik het raamluikje open moest doen.. phoe phoe. Was echt van de wereld. In de middag aangekomen in Magnetic Island

19, 20, 21januari
Magenetic Island eigenlijk weinig gedaan. Beetje nagedacht over mijn trip en verder vet verbrand door de hele dag niet ingesmeerd in de zon te liggen.. ja dat kan...

22januari
15.00 aangekomen in Airlie Beach en morgen 3 dagen met de boot.. heerlijk lijkt met dat! En dan maandag zuipen op Australian Day... wat het is?? Geen idee maar iedereen is vrij en gaat zuipen,, nou ja dan moet ik me maar aanpassen....

Heb er zin in... morgen in iedergeval weer lekker om 6.30 eruit! Heerlijk..hihihi

Tot in Town of 1770 mijn volgende stop...

xje



  • 22 Januari 2009 - 07:10

    Loes:

    he wijffie, wat lees ik buiten slapen? haha echt iets voor jou?
    vond je Adelaide leuk? In de zomer ga ik daar misschien heen van wege het fietsen WK.
    nou meid heel veel pleizer op de boot we horen het wel hoe het is geweest. en over dat zuipen haha niks veranderd haha!

    Gr. loes

  • 22 Januari 2009 - 07:19

    Willemijn:

    Klinkt allemaal heerlijk, beetje kansloos maar ja.. Je heet niet voor niets Irma!

    Lekker sterrenhemeltje meegepakt, altijd goed! Word elke keer weer zo vrolijk als ik weer op m'n saaie werk zit, pctje opstart en een nieuw berichtje van jou lees!

    Succes op de boot, niet misselijk worden en tot schrijfs!

    xje

  • 22 Januari 2009 - 09:10

    Cynthia:

    Hoi irma!
    Wat een leuke verhalen om te lezenallemaal! zo e lezen vermaak jeje wel!! wat een avontuur zeg! leuk!!
    Zuipse! en tot het volgende berichtje!

    succes en veel plezier

    doeidoeii
    kus cyn

  • 22 Januari 2009 - 09:37

    Gert-jan:

    hahaha behalve het opstaan is alles dus gewoon hetzelfde.... hihihi, veel plezier he!!

  • 22 Januari 2009 - 10:25

    Elsa:

    Nog een pagina vol verhalen. Jeetje. Voel me opeens heel zielig hier tussen mn Bruna-ordners en archiefdozen.....

    Have fun!

    X Elsa

  • 22 Januari 2009 - 12:14

    Lies:

    he pukkel,

    zet er is wat foto s op!

  • 22 Januari 2009 - 15:57

    Kel:

    Hey Ir! Australia day is leuk hoor, iedereen de straat op met vlaggen etc. Ik had dat in Sydney gevierd, lekker de kroeg in enzo dat vind je vast wel leuk haha! Nou ik geniet van je verhalen hoor! Dikke kus

  • 22 Januari 2009 - 16:42

    Broertje:

    Verdomme. Net een heel verhaal getypt, loopt dat ding vast.

    Hee. Hee. Hee.

    Ik heb geen zin om het nog een keer te typen. Ik hou het dus bij: veel plezier.

  • 22 Januari 2009 - 17:03

    Pino:

    Aloha... niet vergeten ook uit te slapen, dat hoort namelijk ook helemaal bij backpacken!! hahaha Klinkt cool! Veel plezier nog!! xxx

  • 24 Januari 2009 - 22:44

    Mama!:

    Zo, ik ben weer thuis en ga je weer volgen via de p.c.!
    Alleen maar genieten....drinken, dansen, zonnen en reizen!
    Slapen....tekort!
    Je vermaakt je dat is duidelijk.....veel plezier verder!!
    Dikke kus XX

  • 25 Januari 2009 - 13:13

    Pap En Mo:

    wat een avonturen allemaal! en wij maar hier bibberen in de kou. zijn vandaag in de winkel = koopzondag, heel stil gaan dus op tijd naar huis. geniet jij maar lekker van je vrijheid en we hopen dat je ook leuke fotos maakt. dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2009

Surfen en Paardrijden

08 Februari 2009

1770, Fraser en Byron Bay

27 Januari 2009

Boot Trip naar WhitSundays

22 Januari 2009

Buiten slapen en op het vliegveld...

16 Januari 2009

Mooie dagen naar Adelaide
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 48732

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: