Toch nog even lekker klagen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Irma - WaarBenJij.nu Toch nog even lekker klagen - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Irma - WaarBenJij.nu

Toch nog even lekker klagen

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

09 Februari 2011 | Thailand, Koh Tao

Ik hang dus nog steeds met Lindsay en Grace in Koh Toa. Wel vermakelijk maar Lindsay drinkt niet.. en wil om 23.00uur naar bed, heeft een vriend thuis en wilt alleen in restaurants eten waar WIFI aanwezig is. En huilt zo af en toe omdat ze haar vriendje mist. Grace, zit nu aan de antibiotica, drinkt nu dus ook niet en wil om 00.00 naar bed. Gister wel weggeweest maar goed iedereen is voornamelijk van het zitten en ik ben van het dansen.. en een tijdje dansen is prima maar als de mannen lam worden en de grootste kneusen met je gaan praten.. heb je dat ook wel weer gezien.
Tevens is Grace haar uitslag besmettelijk. Dus bij alles denk je... ulg... Er is nu en vriend van hun hier gekomen, Dave. Die volgens mij nog maar 2 woorden tegen mij gezegd heeft.

9 februari 2011
Vandaag ging we uitchecken omdat ons verblijf te duur is, ongeveer 12,50 euro per nacht per persoono. Maar goed voor Backpackers die lang reizen is dat wel 'duur'. Ik vroeg wat hun maximaal wilde betalen en dat ik de rest wel zou betalen. Dat vonden ze belachelijk en ze zouden zich daar te schuldig over voelen. We hadden een mooie bungalow op het strand met warm water en airco. Wat kan mij dat 10tje per nacht nou schelen. Maar goed ze stonden al in te pakken... dus ik dacht... Irma wees maar braaf, geen discussie straks gaan ze op zoek naar een kamer voor 2 of wat dan ook.. ben ik ze kwijt en alleen. Daar heb ik al helemaal geen zin in. Dus ja inpakken en gaan. Na lopen, zoeken en veel blabla in de warme zon (30graden) hebben we iets gevonden voor 10euro pp, geen airco en geen warm water. Om maar weer geen discussie aan te gaan en hun er graag wilde verblijven. Ben ik maar accoord gegaan.

Oke.. vandaag was ook het idee om ook een scooter te huren. Ik weet het niet. Aangezien er weinig mee zit deze reis, kan ik een ongelukje er niet bijhebben. En ja een ongeluk zit in een klein hoekje.. maar goed, Go for It! Ik maak me klaar en neem een douchen, een heerlijke ijs koude. Kijk in de spiegel... ja hoor! Vet uitslag op mijn rug en op mijn borst en een bult onder mijn oksel... Phoe... Irma is weer klaar voor vandaag. Ik ruil mijn scooter dat in voor een dagje dokter en 'Irma Herstel' ... Ik heb nu dus zeep en zalf en wat voor rommel gekregen voor de uitslag en de bult moet ik nog even aankijken. Bah elke keer als ik een beetje bij trek... is er weer iets.. misschien ga ik vandaag wel een mooie kalender maken om mijn dagen af te tellen...of... geen idee! Weet dat er in Nederland ook alleen maar storm is en kou, dus dat hou ik maar in mijn hoofd.

En nee geloof mij, ik ben niet heel zielig ofzo.. maar ik vind het heerlijk om even te klagen omdat ik dat hier natuurlijk niet kan doen. Voor je het weet ben ik mijn Engelse meiden kwijt en daar heb ik nu gewoon geen zin in. Ik Schrijf af en toe aan jullie en dan ben ik het kwijt...

Ow, En mijn uitlag jeukt.

  • 09 Februari 2011 - 08:44

    Robert-Jan:

    Kom maar terug hoor. We hebben gisteren een heerlijke dag gehad. De hele dag zon en 8 graden. Kan je ook weer eens een wangetje doen.

  • 09 Februari 2011 - 08:55

    Willemijn:

    Achter m'n bureau op m'n werk zit ik nu, prachtig ochtendzonnetje op m'n gezicht...
    Heerlijk die winter in NL hahaha, enige nadeel, werk natuurlijk! Succes met bult, jeuk en dergelijke. En bedenk, er zijn meerdere backpackers daar laat duffe niet drinkende/dansende meiden ver achter je!!!

  • 09 Februari 2011 - 14:47

    Heidi Van Nistelrooij:

    Jezus Irma, wat ben jij een pechvogel!

    Lindsay is dus nog steeds niet echt veranderd...ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Mis de geweldige dagen in Koh Samui wel. Misschien had ik gewoon met jullie mee moeten gaan; hadden we in ieder geval samen weer op stap kunnen gaan (dansen ipv van zitten en black russian ipv non-alcohol). Ben in Ao Nang geweest wat leuk was, maar Phuket is echt een Russisch drama (je had me nog gewaarschuwd!) Morgen vlieg ik naar Chiang Mai. Succes met de bultjes en nogmaals bedankt voor de gezelligheid in Koh Samui! We drinken er nog een keer een black russian op ;-)

    Trouwens nog iets van meneer de kiwi gehoord?

    Liefs Heidi

  • 10 Februari 2011 - 00:10

    Frieda:

    Hoi Irma, wat een avonturen weer!
    Klaag maar ff hoor, we kunnen t hebben haha. Geniet nog maar ff.

  • 10 Februari 2011 - 07:26

    Loessie:

    hey meis,
    Klagen mag hoor!! nog even en dan ben je thuis!!
    Hoe is je jeuk vandaag beter?
    Laatste 2 dagen lekker weer gehad hier alleen te werk dus even in me pauze lekker langs de gracht zitten.
    als je terug ben komen er allemaal leuke dingen in het voor uitzicht! Carnaval, lente kermis, paasvee enz!! dus kijk daar maar naar uit haha!
    Welke dag ben je weer hier?? Kom je kiek en tuur misschien nog tegen of niet??
    In cas gaat het zn gangetje, salpen werken weekend feestje of beetje rustig aan doen en dan weer werken slapen beetje paardrijden je kent dat wel.
    Nou meis, vandaag en morgen nog te werk en daarna weer lekker weekend. Zondag naar FRanssie in de sprothal dus wordt weer mee zingen en bier drinken hahaha!

    Spreekje XX


  • 10 Februari 2011 - 19:50

    San:

    iiiiiiiiiiieuww... nu heb jij dus ook gupes kolupes.. krabbuhhh :-) haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 48572

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: