Heerlijk... - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Irma - WaarBenJij.nu Heerlijk... - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Irma - WaarBenJij.nu

Heerlijk...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

13 November 2011 | Verenigde Staten, Hollywood

Altijd fijn, dat als je een verhaal van 2uur aan het typen bent het opeens weer van je computer is verdwenen. Hierbij dus een verkorte versie;

zaterdag 5 november
We zijn wezen fiesten in Miami en jawel, netjes met mijn rugtas op mijn rug. In de avond dus naar SleeplessNight geweest. Leuk en vermakelijk,verder niet heel bijzonder.

Zondag 6 november
Op tijd op, en wachten op onze auto die we gaan huren voor 10 dagen. Handig dat we niet hadden meegekregen dat de klok deze nacht een uur naar achter was gegaan. En we dus een uur langer konden slapen en uitchecken. Toen over de Everglades naar Napels gereden. Leuk Plaatsje met lichtjes in de bomen en nog nooit zo'n stille Irish Pub gezien.

maandag 7 november
In de ochtend even wezen hardlopen en dolfijnen gezien. toen op weg naar Brandonton daar in de lekker dagje gehad...

dinsdag 8 november
Naar Tampa daar een hostel gezocht die we hadden zien staan in de Rough Guide, wat een flut boek is dat niets staat er in. Dus hierbij een Tip, ga gewoon op reis met de LonleyPlanet. Na 4 Getto straten een hostel gevonden waar je dus nooit zou willen slapen wat een drama! Toen wat anders gevonden,een wandelingetje gemaakt en met een treintje naar het centrum gegaan waar weer veel lichtjes waren en het een het had een beetje een luckyluck sfeer, haha. Toen weer netjes met het laatste treintje terug.

woensdag 9 november
Clearwater wel weer vermakelijk plaatstje en leuk verblijf en lekker biertje...

donderdag 10 november
Aangekomen in John Pass, wat een zooi! Nu moet ik zeggen dat heel Florida gewoon wat apart volk heeft, bejaard/ junk/ of ja ik zal er niet verder op in gaan maar niet helemaal iets waar Eef en ik ons in kunnen vinden. Mannen zijn er in overvloed maar wel 50+, dus....
In deze bar zaten echt alleen maar junks en rare mensen en zijn we dus aan het einde van de avond naar huis 'gerend'.


vrijdag 11 november
Fort Pierce weinig aan met als gevolg dat je dus 11uur weer in de auto zit op naar een ander plaatsje.
Fort Lauderdale waar we 2 dagen zaten en ons erg vermaakt hebben. Strandje/ winkeltjes/ dinertje/ drankjes...

zondag 13 november
In Hollywood aangekomen(zeg maar Benidorm)... Tijd om morgen dus weer naar Miami te gaan!

Verder is alle hier super mooi en geniet ik echt volop! maar ben wel weer toen om weer mensen onder de 50 te zien, ow ja ik zie er 1tje elke dag en dat is Eveline! Dat reizen samen gaat echt goed!

Morgen dus terug in Miami en dan Washington.

Ik vermaak me echt heerlijk... mijn verhaal is gewoon wat kort door door bocht omdat ik natuurijk geirriteerd ben dat ik net alles getypt had en alles opeens weer weg was, Bah.

Nu nog 1 goede week! Joehoe!

  • 14 November 2011 - 07:04

    GJ:

    veel plezier nog in jullie laatste week

  • 14 November 2011 - 07:39

    Friedje:

    Hoi dames
    Veel plezier nog!!!!
    Vervelend, maar wel vermakelijk om te lezen dat je verhaal "verdwenen" was Irma .Geniet er nog van dames, groetjes van deze 50+er haha.

  • 14 November 2011 - 08:37

    Norina:

    ( ik had hetzelde ! Heel verhaal, vul ik m'n naam niet in dus OOK weg ! )

    Hai Irma, alles wat je doet zie ik zo voor me, behalve de pubs dan, daar was ik ( gelukkig ) nog nooit ! Wel een leer voor de volgende keer !!

    Hele fijne laatste week nog daar, have fun !! And I see you next week on the bar !!!

    Greetings from me, 50 +, hahahahha
    XXX, N

  • 14 November 2011 - 08:48

    Joke:

    Geniet van je laatste week voor dat je t weet sta je weer in onze pub met 50+ groetjes van 50-

  • 14 November 2011 - 10:49

    Mama:

    Heel veel plezier, zo te lezen, hebben jullie samen......ga zo verder!
    Wat kleine ergenisjes dat hoort erbij.....en 50 + ers zijn ook aardige mensen, hoor! Je hoeft er verder niets mee, ze hebben iets meer levenservaring dan jullie, dus praat wel lekker!
    Geniet lekker nog een paar dagen, het is hier koud, maar ook mooi!
    Tot gauw, dikke kus en een wangetje!

  • 14 November 2011 - 11:38

    Noel:

    Altijd klote als tekst weg valt na een paar uur type, maar gelukkig was het niet een scriptie oid ;-)
    Fijn om te lezen dat de rest vd reis goed & gezellig is! Veel plezier nog!
    Xn

  • 14 November 2011 - 13:12

    Je Mattie:

    He mattie geniet nog even in volle teugen samen van de week die je nog heb.
    Voor je het weet is het weer bakkie peukie.


  • 15 November 2011 - 09:44

    Loessie:

    Kut he zo veel geschreven en dan alles weg!!
    Was 11/11 naar de voorstelling geweest was echt leuk!!!!!!! Bedankt nog he!

    Dikke kus Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Miami

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2012

Mijn Nederlandse Winter Verslag

17 November 2011

Hostels

13 November 2011

Heerlijk...

05 November 2011

Eventjes naar Key West

31 Oktober 2011

Daar zijn we dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 48694

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: