Vakantie Winter 2013 - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Vakantie Winter 2013 - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Vakantie Winter 2013

Door: Irmie

Blijf op de hoogte en volg Irma

29 Oktober 2013 | Nederland, Castricum

Vakantie Winter 2013

Daar gaan we weer, de winter in! Joehoe! En… wat hadden we een mooie zomer gehad, zoals iedereen zegt. Ik heb er weinig van meegekregen, de mooie zomer maanden zijn voor mij drukke werkmaanden, maar daardoor kan ik wel weer genieten van ‘Mijn Zomer in de Winter’.

Nu bijna november, de maand dat Mijn, of eigenlijk dit keer Onze vakantie staat gepland. Ik ga namelijk niet alleen. Na 5 mooie zelfstandige reizen (Australie, Bali, Thailand, Vietnam en gedeeltelijk Nieuw Zeeland) heb ik besloten niet meer alleen op reis te gaan. Ik heb het wel een beetje gezien, heerlijk hoor! Je kan elke dag alles zelf bepalen, maar ik heb geen zin meer om elke dag na te denken over wat ik wel en niet wil, daarbij heb ik weinig zin om tijd te steken in mensen waar ik eigenlijk weinig tot niets mee heb. Vandaar dat ik nu dus samen ga.

En ja, met wie ga ik dan. Nou ja na 4 goede vrijgezelle jaren ben ik sinds mei 2012 toch maar even wat aan het daten gegaan. (Ik mag het eigenlijk geen daten meer noemen omdat het al bijna 1,5jaar aan de gang is, en dus heb ik er nu maar een scharre-llabel opgeplakt. En wat er over die scharrellabel heen komt? dat is nog onbekend... :) Kan het allemaal ook niet helemaal volgen en waarom moet overal een naam voor zijn of een label opgeplakt worden.) Voor de duidelijkheid, ik ga met iemand op vakantie die ik het laatste 1,5 jaar zo af en toe zie. Of beter nog een jongen die ik heb leren kennen in de Feesttent in Uitgeest. En eigenlijk nog Beter: Irma gaat op vakantie met Hans. Het klinkt als een titel van een schattig kinderboek, De avonturen van Hans en Irma, pffff…

Maar goed wat gaan we doen. We beginnen onze vakantie met ieder een andere vlucht naar Curaçao, ja ik bedoel… samen op vakantie is best een stap voor mij en al helemaal 3 weken, dus als we 3 uur samen op Schiphol moeten doorbrengen ben ik wel toe aan 10uur rust. Dan zien we elkaar op Curaçao en brengen we daar 4 nachten door, vervolgens vliegen we (ja nu wel samen) naar Costa Rica, daar gaan we richting Nicaragua en weer terug naar Costa Rica om vervolgens terug te vliegen naar Curaçao. Dan gaat Hans naar huis, en kan ik nog een week bij komen bij mijn broer op Bonaire!

Wouw wat kijk ik uit naar deze vakantie. Ik vind het nu al leuk om samen te plannen ( 4 hotel overnachtingen op Curacao, meer zal er niet gepland worden, maar het gaat om het gevoel) en mijn broer weer te zien! Ik bedoel bijna een jaar mijn lieve broer niet zien vind ik best lang. Ik kijk er in iedergeval naar uit en vind het best heel spannend om 3 weken Samen te reizen. Dit wordt dus een vakantie naar Curacao/ Costa Rica/ Nicaragua, 1 week bij mijn broer op Bonaire.

Ow en dan zal ik nog even vertellen wat voor leuks er nog gebeurd is het afgelopen jaar.
- Heb een hele mooie reis gemaakt door Nieuw Zeeland en vond het super leuk Hilde op te zoeken!
- Ik ben 30 geworden, punt. Hu is dat leuk?
-Lekker gedanst op… Full Moon, Freefestival, Pleasure Island, Loveland, ADE en ga nog naar Crazyland en Full Moon II
- Nachtje in Rotterdam geweest incl leuk feestje!
- Te veel gedronken op Bevrijdingspop Haarlem/ Koninginnedag Amsterdam/ Haarlem Jazz
- Heb ik meegedaan aan CityRun Alkmaar, 5km ;)
- En alle andere kleine fijne dingen, zoals… hardlopen, paardrijden, picknicken, terrasje.
- En verder hebben Lies en Jaap een kleine jongen gekregen Max Jacob Smit! Zo leuk!

Verder kan ik erg genieten dat alles eigenlijk gewoon goed gaat, wat we allemaal maar als vanzelf sprekend beschouwen. Ik ben gewoon gelukkig dat ik een baan heb en ben blij met mijn huis. Dat mijn papa en mama zijn gezond en gelukkig met een nieuwe partner en dan heb ik ook nog 2 lieve knuffel broers!
Soms moet je gewoon blij zijn met wat je heb! En dat waardeer ik en daar geniet ik van, hoewel ik stiekem soms ook wel weer toe ben aan wat nieuws/ iets anders/ een uitdaging… blabla... blabal

Tot op Reis!

  • 29 Oktober 2013 - 18:05

    Tessa :

    Weer heerlijk je verhaal te lezen !!! Ik hoorde van je moeder over Hans.. Wat leuk! Ik ben blij voor je .
    Geniet van al het moois sis, en zal dat wijntje dan toch nog eens komen dit jaar???

    X Tessa

  • 29 Oktober 2013 - 18:17

    GJ:


  • 29 Oktober 2013 - 19:10

    Willemijn :

    Leuk:) zin in zaterdag!!!

  • 29 Oktober 2013 - 21:20

    Norina:

    Doe je goed Irma !!!
    Lekker genieten , hoop je verhalen weer te kunnen lezen !!
    Ik top gehad in Thailand, Laos en Birma.

    Ik ga in Dec. weer richting Miami Beach en veel meer !!
    Bonaire vond ik geweldig. wel klein.
    Je broer woont dus daar, toch niet in zo'n slavenhuisje aan het strand daar, he ???
    Grappie !!!

    Heel veel plezier en pas op voor de leguanen !!!

    Have fun !! en....alvast goeie reis !!!

  • 30 Oktober 2013 - 08:10

    Loessie:

    Hey meis, wat leuk heerlijk vooruitzicht als je terug ben gaan we echt weer even daten !! Veelste lang geleden haha

    Gr. Loes!!


  • 30 Oktober 2013 - 09:50

    Joke:

    hoi Irma ,

    alvast een heerlijke vakantie om naar uit te kijken ,geniet en veel plezier
    gr aan Hans

  • 31 Oktober 2013 - 22:19

    Pino:

    Heerlijk ik ben jaloers! Ben de regen en wind nu alweer zat..... gaat biertje nog lukken? X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 48685

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: