De dagen vliegen voorbij - Reisverslag uit Pisco, Peru van Irma - WaarBenJij.nu De dagen vliegen voorbij - Reisverslag uit Pisco, Peru van Irma - WaarBenJij.nu

De dagen vliegen voorbij

Door: Irmie

Blijf op de hoogte en volg Irma

12 Maart 2015 | Peru, Pisco

6 maart
Lekker dagje, taxi-bus-overstap-bus-taxi van 07.15- 21.15. Heel even chillen en eindelijk samen op stap in Arequipa!Jeetje wat super gezellig, lekker dansen met cocktailtjes in de hand. Dat hadden we gemist!

7 maart
Beetje rond dwalen in de stad, wat slapen en weer lekker op stap. Naar Deja Vu en het Circus, lekker om de hoek en dus veilig weer thuis!

8 maart
Chill dag en Canyon Colca Tour boeken. Een 2 daagse tour waarbij we om 03.00uur opgehaald worden. Wat een tijden weer. Maar goed ik was al blij dat ik een tour had gevonden. Vele gingen namelijk niet door in verband met aardbevingen die er de laatste dagen waren geweest. Wij wilde wel heen, bedrijf gevonden en dus maar op tijd naar bed.

9 maart
03.00 opgehaald, ontbijten bussen en 3uur naar beneden wandelen. Bij elkaar blijven in verband met eventuele vallende stenen en je tas boven je hoofd en tegen het gebergte aan staan als er iets gebeurd. Handig dat ik geen tas mee had (Robertjan en ik hadden een gezamijke tas) Dus extra spannend, :) Ik liep wat achteraan maar heb het gehaald! Daarna chillen en lekker kletsen met broer.

10 maart
In de nacht wakker geworden van de aardbeving maar het was veilig genoeg om weer 3uurtjes naar boven te lopen. Dus om 4.30 op pad, starten in het donker met de zaklamp. Naar boven gaat beter dan naar beneden. Bij mij in ieder geval. Daarna nog wat stops en mooie foto momenten en weer terug in Araquipa. In de avond naar onze nacht bus. Cruz del Sur. Super luxe.

11 maart
13uur in de bus. Wat een tocht was dat! De buschauffeur reed echt mega hard. Als ik uit het raam keek was het donker en het regende zo af toe. Er hing een bordje in de bus met .. km/pu maar deze deed het niet. Maar voor mijn gevoel vlogen we over de weg, ik werd er wakker van en had vrijwel de hele weg het gevoel van een opstijgend vliegtuig. Maar we zijn veilig aangekomen in Huacachina. Een Oase, super cool! In de avond met een Buggy crossen door de woestijn en sandboarden. Jeetje wat was dat super leuk! Ben er nog steeds van aan het genieten. Biertje en naar bed.

12 maart
Bus ochtendje, en aangekomen in Pisco. Morgen boottochtje en op naar Lima! Daar gaan we 3 nachten slapen en dan naar Quito, naar Papa!

• 13 Maart 2015 - 00:31

Gj:

Hee wijffie leuke heb je het !!!!!!
    Dikke kus van Jo, Thijs en mij

• 13 Maart 2015 - 04:10

Pino:

Klinkt weer als een super vakantie!