even tussendoor... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu even tussendoor... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu

even tussendoor...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

04 Juli 2006 | Duitsland, Berlijn

Hallo allemaal,

Lekker weekendje gehad. Vrijdag nog erg moe, zaterdag bij Marloes geweest, ze ging voor me koken echt super lief! En we hebben even samen een flesje wijn gedronken. Om een uur of half 12 ging ik richting huis. De fransen hadden gewonnen dus het was heel erg druk op straat met allemaal toeterende auto's en schreeuwende fransen tussen de auto's door. Echt heel grappig om te zien. Zondag is Marloes mijn richting opgekomen en hebben we lekker samen aan het meer gelegen. Ik heb ook nog wat appartementjes bezocht. Sommige waren wel leuk, maar ik wil eigenlijk dichtbij me werk wonen of dichtbij Marloes. Ken verder namelijk niemand en denk dat ik me verder anders een beetje eenzaam ga voelen. Ik heb nu dus nog geen appartement gevonden en ga vanavond verhuizen naar Marloes. En daar maar even wonen. Verder gaat alles goed, vanavond natuurlijk voetbal. En nog iets heel erg leuks ik krijg weer bezoek! Denise en Kel komen me opzoeken op 15juli, met de Love Parade! Echt zo leuk en heb er zoveel zin in!!! Verder kom ik deze maand denk ook heel even naar Nederland, eventjes kijken hoe het daar gaat!

Tot gauw, Irma

  • 04 Juli 2006 - 11:32

    Ger:

    Mis je me al zo erg dan???

    hihi...

  • 05 Juli 2006 - 08:47

    Ilona:

    He meissie,

    Sorry dat ik nu pas wat laat horen. Zo gaaf, een paar weken geleden vroeg je mij nog moet ik wel gaan Iloon want...en...Ik nog ja, je moet die kans grijpen.En als ik nu je berichten lees geweldig!!!Ik zou ook zo graag klaar willen zijn met TIO. Maar ja ff doorzetten...:( Ben zo trots op je, Duitsland is toch iets anders dan een paar maanden Spanje en je diploma op zak en kiezen voor avontuur super...Echt te gek dat je Marloes hebt en dat Bas is geweest en nog meer mensen komen goed te horen. Mis het wel om je zo ff te bellen om te kletsen...Bij mij alles oke net even een weekje op vakantie geweest. En van Tio verlenging tot 31 jan gekregen samen met een hele groep mensen eidelijk goed nieuws :)Nou meis spreek je gauw dikke kus Iloon

  • 12 Juli 2006 - 16:58

    Loessie:

    hey meis hoest voor de rest! we mailen ps met takt is aales goed hoor haha .kuzzzz loessie

  • 13 Juli 2006 - 16:48

    Anne:

    Hee Irma, weet jij t verschil tussen de Zoo en het Tierpark in Berlijn? ik ahd al wel uitgevogeld dat je ook nog een Aquarium hebt, maar het verschil tussen die eerste 2 is mij niet helemaal duidelijk. Maar zoals ik begrijp zit de panda in de Zoo...Ik ga dus 26 juli naar berlijn, voor 1 nachtje..

  • 14 Juli 2006 - 12:02

    Bas:

    Hoi schat,
    vandaag je echte eerste werkdag!Heel veel succes en nog 6 nachtjes slapen... dikke zoen van mij,mmmwa!!

  • 17 Juli 2006 - 10:28

    Ilona:

    Hoihoi, hoe zijn je eerste dagen bevallen? Hoorde van Bas dat Marloes weggaat?Wat jammer laat je wat van je horen als thuis bent kunnen wij ff bijkletsen.
    X iloon

  • 18 Juli 2006 - 18:54

    Wies:

    ey meisie! hoe issie??? ik mis me bobsmaatje ;-) haha...bevalt het een beetje daar? lijkt me echt top als je een keertje langs komt hier! :-D gaan we wel ff bijkletsen he? :-) Kuzz!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Berlijn

Recente Reisverslagen:

16 September 2006

Nederland

02 Augustus 2006

Even denken....

20 Juli 2006

ff naar huis.....

04 Juli 2006

even tussendoor...

30 Juni 2006

De Irma Vierdaagse..
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 48696

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: