Even denken.... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu Even denken.... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu

Even denken....

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

02 Augustus 2006 | Duitsland, Berlijn

Hallo allemaal,

Even denken wat heb ik de laatste maanden allemaal gedaan. In Nederland geweest! Champagne gedronken, met papa en mama wat gedronken. Naar het strand geweest! HEERLIJK... Wezen stappen alle kroegen weer gezien. Echt heerlijk om gewoon weer aan de bar te zitten, had ik echt gemist. Nog even in de Bobs geweest, en ja verder echt onwijs genoten, had alles best echt wel gemist! En toen dacht ik zondag avond, ik ga een 45min slapen, had al wat roseetjes op... en dan wilde ik ongeveer om 5.00 naar het vliegveld, maar goed Irma is niet zo goed in opstaan en Bas blijkbaar ook niet, lekker stel dus...
6.00......... uhm Bas moet ik niet vliegen? WAT...... hup ff op volle touren naar het vliegtuig, helaas vliegtuig gemist! OEPS, en ik moest nog wel om 9.00 werken... Nou ja extra dagje NL vond ik niet zo erg...

En verder even denken.. Marloes is naar huis en nu woon ik in haar huis. Mama is ook langs geweest van ´vrijdag tot en met dinsdag avond. Echt heel leuk, mammie en ik weten namelijk heel erg veel van cultuur en hebben een super richtingsgevoel.....dus.. We kunnen dus beter gewoon samen op de boot zitten.

Van het weekend komt RJ met zijn vriendjes en maandag komt Basje me weer opzoeken... Verder zie ik wel hoe het gaat lopen, krijg volgende maand 2 nieuwe collega's, dusss

Nou al dat blabla, ik kom in september weer ff naar Nederland, gezellie... Tot gauw,enne als jullie nog willen langskomen iedereen is welkom!

xje en tot gauw!

• 03 Augustus 2006 - 06:52

Andrea (from Spain;):

Hee Irmie! Leuk die verhaaltjes allemaal, je maakt zo te lezen genoeg mee!! Groetjes aan Denise!!! xxxx Andrea

• 03 Augustus 2006 - 11:00

Mama:

Even een berichtje van mama!
    Wil even zeggen dat we het samen heel erg leuk hebben gehad. Vond het leuk om te zien waar Irma woont en in welke PLAATS!
    Haar werk heb ik jammer genoeg "gemist"!
    We hadden samen een leuke verjaardag, echt een verassing!
    Heb genoten van de 4 dagen in Berlijn.
    Hoop dat je een paar leuke collega's erbij krijgt, want die kan je wel gebruiken!
    We spreken elkaar gauw weer, dikke kus mama.

• 11 Augustus 2006 - 18:56

Janneke:

heey irma, ik dacht laat ik ook eens ff kijken op je site, ik ben nogsteeds op kreta en ga 16 augustus weer naar huis toe!! kan eigenlijk niet wachten.... fijne tijd nog en we zien elkaar wel weer bij de paardjes of in de kroeg doei doei kus janneke

• 16 Augustus 2006 - 18:30

Iloon:

He irmie,

Bedankt voor je sms jammer dat ik je gemist heb toen je in nederland was maar je had het waarschijnlijk druk zat. Ik heb nieuwe bijbaan en vanaf 1 januari vaste baan aangeboden gekregen in hotel in adam dat is top dus, nu nog afstuderen. Je wil niet weten wat er allemaal is gebeurd na jouw afstuderen 1 ding wees blij dat jij, je diploma op zak hebt!Of ik het ooit ga halen blijft een vraag. Heb vd Meer gemaild en krijg deze week reactie. Hoop dat je het nog naar je zin hebt daar zou je graag willen bezoeken maar dit zit er voorlopig niet in heel jammer laat je mij weten wanneer je weer in ons regenachtige landje bent.Dikke x Iloon

• 17 Augustus 2006 - 09:12

AQ Services:

Geachte mevrouw,

Wij hebben u gevonden via www.waarbenjij.nu, en benaderen u in verband met een opdracht in Duitsland.

Eerst zullen we ons kort aan u voorstellen. AQ Services International is een kwaliteitsonderzoekbureau, met als hoofdactiviteit het leveren van mystery shopping programma’s en marktonderzoek aan verschillende grote en kleinere opdrachtgevers. Meer informatie over ons kunt u vinden op www.aq-services.com.

Waarom hebben we nu juist u benaderd? Momenteel zijn bij bezig met een project, waarbij onderzocht wordt op welk niveau het prijspijl van verschillende landen, binnen de EU, ligt. Hiervoor zijn wij op zoek naar iemand die het interessant vindt om hier onderzoek naar te doen, en zo op een leuke manier wat bij te verdienen. Het is de bedoeling dat u een dag gaat winkelen in Berlijn, en daarbij de prijzen van verschillende producten noteert.

Indien dit u aanspreekt, kunt u contact met ons opnemen:

* per email: info@aq-services.com

* per telefoon: +31 (0)70 331 95 00

We vernemen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Info@AQ-Services.com
    www.AQ-Services.com

• 22 Augustus 2006 - 17:07

Wies:

eey meis! Lijkt me echt super als je weer langs komt in nederland!! de vorige keer was het ook al zó'n leuke verrassing haha!
    Ik had trouwens gauw eens langs gekomen maar op dit moment heb ik ff het geld er niet voor...maar zijn nog genoeg andere weken wanneer het een keer kan :-D Ik hoop dat je nieuwe collega's gezellig zijn!
    Dikke kuzz!!

• 31 Augustus 2006 - 18:02

Linda:

Hey ir,

Zo te lezen heb je het naar je zin!!
    We gaan zeker stappen hoor als je weer in nl bent. Ff de bobs move doen haha.
    Groetjes van ons allemaal

kuss xxxx

• 08 September 2006 - 08:26

Helen:

Dag gekkerd! Heb je gemist op kantoor, het was stilletjes zonder ons gegiechel en geklaag over zeikerds aan de telefoon ;-)! Kijk ernaar uit in 1 van de volgende weekends het Berlijnse nachtleven onveilig te maken... Kus!