2010 - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu 2010 - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

2010

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

04 Januari 2010 | Nederland, Castricum

De laatste week Australie was een super. Met Nadine een auto gehuurd en een lekker stukje door Australie gereden.

Daarna een lange vlucht naar huis. Jammer, maar het was wel goed zo…
Na een lange vlucht en toch wel een beetje verlangen naar mijn vriendje en mijn familie, kwam ik weer op de Nederlandse grond. Ik haalde mijn tas en liep naar de uitgang.

Er was niemand… Bas zat nog in de auto… Ik was te vroeg zei hij…

Vanaf toen heeft mijn leven een beetje een andere wending gekregen. Niet omdat ik veranderd was maar omdat hier alles anders ging dan ik had gewild. Ik was er lekker tussen uit geweest en zat weer vol energie om er een tijdje tegen aan te gaan, maar die energie was gauw verdwenen…

Eenmaal thuis was Bas niet meer de Bas die ik kende, hij had geen liefde meer voor mij en was koud. Een jongen waar je 3 jaar gek op bent en waar je 2 maanden naar verlangt is er niet meer. Nee er was niets meer van over, alles was weg. Vervolgens ben ik langzaam overal achter gekomen. Het was allemaal erg veel en ik had het gevoel dat het elke week erger werd. Nou ben ik nog wel een nuchter persoon maar jeetje wat is mij deze breuk tegen gevallen. Vervolgens is het afgelopen jaar mijn paardje ingeslapen en ben ik ontslagen. Het was allemaal veel vond ik wel, maar goed iedereen was erg lief voor mij dat heeft mij er goed doorheen geholpen…bedankt..

Na enkele maanden heel veel stappen en drinken. Ben ik weer terug op aarde, om het zo maar te noemen. Ik woon weer lekker thuis met mijn moeder en mijn broer, ik eet zo af en toe bij papa en Monique en bij Sjoerd en Linda kan ik ook altijd aanwaaien. En dan nog mijn lieve nichtje Bobbie… waarmee ik lekker kan sleeen en knuffelen. En niet te vergeten mijn vriendjes en vriendinnetjes…. Verder heb ik een super paard om te rijden. En daarbij komt nog het belangrijkste, dat ik mij de afgelopen maanden super gelukkig voel!

En dus… sluiten we 2009 af en ben ik ik klaar om goed een nieuw jaar in te gaan. Het jaar 2010. Ik heb een nieuwe baan bij Zoomers, heb er veel zin in en ga eindelijk doen wat mij echt leuk lijkt. Maar ik zal je vertellen, een goed begin van 2010 begint natuurlijk met een Reis. En deze reis gaat naar Bali. Waarom Bali? Ja, ik ga gewoon maar een beetje met de tijd mee. De tickets en het verblijf zijn niet al te duur, en ik heb wel weer zin om te surfen. En aangezien ik voor het eerst op reis ga als vrijgezel, is Bali een plaats waar ook nog wel eens Australische Surfers voorbij komen… Ik heb er zin in en ga jullie op de hoogte houden! Het duurt nog een paar nachtjes maar 13 februari 2010 vertrek ik voor een maandje naar Bali…

Veel liefs Irma

  • 05 Januari 2010 - 08:24

    Lies:

    yo go girl!

    ben trots op je dikke kus

  • 05 Januari 2010 - 10:38

    Tessa:

    Wat kan het dan opeens allemaal anders lopen he. Ik vind dat je het erg goed heb omschreven, toppie!

    Heel veel succes en vooral plezier in Bali, en geniet er lekker van meid, je verdient het !!...

    Liefs Tessa

  • 05 Januari 2010 - 11:41

    Mama:

    Goed gedaan, je gevoelens van je afschrijven!
    Het was een heftig jaar 2009, knallend afgesloten!!
    2010 Begin je goed, je verlaat even dit koude kikkerland en als je terug komt begin je aan een superbaan in een mooie, warme zomer[s]!!
    Veel geluk lieverd....X

  • 05 Januari 2010 - 12:28

    Cynn:

    eej irmaa!
    goed om te lezen dat je weer gelukkig bent!
    wat gaaf dat je naar bali gaat!!
    ga je helemaal in je uppie??
    spannend hoor!

    wat leuk dat je bij zoomers gaat werken! worden we toch 'beetje collega's van t strand... ;)

    veel plezier in bali!
    en doe voorzichtig

    xxxx

  • 05 Januari 2010 - 14:53

    Dayenne:

    Whoehoe!! Veel plezier alvast!!!

    Dikke kus

  • 05 Januari 2010 - 17:20

    Annelies Testerink:

    Hoihoi Irma,

    Heftig om dit te lezen. Geen idee of je weet wie ik ben, maar van het de JJOZ in Bingarra.
    Ik wil je heel veel plezier wensen op Bali!

    Groetjes Annelies

  • 05 Januari 2010 - 20:26

    Pino:

    Hey Pino!

    Gaan we nog een biertje doen voor je vertrokken bent?

    xx

  • 05 Januari 2010 - 22:44

    Aad:

    hey irma
    het jaar 2010 begind al goed.veel plezier in bali.
    dikke kus xx

  • 06 Januari 2010 - 01:17

    Gert-jan:

    Hoi Irma, goed dat je dit zo opschrijft. Vind ik erg knap van je, maar ik begrijp dat je het veel steun geeft. Wij steunen jou altijd! Ik kijk al uit naar de Bali-verhalen!!!! Heel veel plezier.

  • 07 Januari 2010 - 16:50

    Nina:

    Hai Irma,

    Ik wens je heel veel geluk en plezier voor 2010.
    En Bali: wat supervet!
    GENIET!
    Liefs Nina

  • 29 Januari 2010 - 07:20

    Wietse:

    he irma,
    tijd niet gesproken (jaar of 8?) je gaat maar op pad he! wat leuk zeg! ben jaloers op je! veel plezier en succes! op naar nieuwe avonturen en wilde verhalen! gr wietse

  • 08 Februari 2010 - 17:54

    Norina:

    Hai Irma, het schiet nu wel erg op, he ???
    Nog 1 avondje werken en dan Woe ,Do je koffer pakken, heerlijk naar een warm land, zal aan je denken en voor je werken, maar ook ik ga er even tussen uit ! Alvast succes met pakken, spreek je nog wel even...

  • 12 Februari 2010 - 14:15

    Karin Jerry Chris:

    Heel veel plezier en geniet lekker van de warme zon (daar zijn wij ook wel weer aan toe..)
    Dikke kus van ons..

  • 14 Februari 2010 - 10:47

    Norina:

    Hoe is het met je ????
    Ben zooooooo nieuwsgierig!!!
    Hier weer sneeuw, niet te geloven !!
    Succes met alles en heel veel plezier daar !
    N.

  • 14 Februari 2010 - 12:00

    Hans En Mo:

    En dan nu de verhalen over Bali!!! Wij wachten met smart! Inderdaad hier weer sneeuw, er komt geen eind aan en maar praten over de opwarming van de aarde! De milieuorganisaties varen er wel bij!Wij hopen gauw wat van je te horen dikke kus van papa en mij

  • 15 Februari 2010 - 14:12

    Mama:

    Hoi Moppie, en.....een beetje bijgekomen van de lange reis?
    Wij wachten op een leuk berichtje van je.....
    Hier gebeurd niets, stil zonder jou......
    Hopelijk vermaak je je nu al en heb je al "vrienden" gemaakt!
    Hoor van je....liefs mama.

  • 15 Februari 2010 - 19:00

    Ger:

    Ger!! Benieuwd naar je eerste nieuws!....

    GENIET!!!
    xx

  • 17 Februari 2010 - 11:59

    Norina:

    Hai Irma, nog niets gehoord van je !! Ik ben ziek, hoofdholte ontsteking wel gister gewerkt voor Frieda, veel vroegen naar je en naar deze site ! We hopen snel wat te horen !! Bevalt het je daar ??? Groetjes uit Castricum !!!!

  • 19 Februari 2010 - 23:32

    Aad:

    ik zie het wel je heb het goed naar je zin.nog veel plezier daar.dikke kus aadjexx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Bali

Bali...

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

2011 begint met Thailand

04 Maart 2010

Laatste weekje

25 Februari 2010

Fietsen

21 Februari 2010

Van Blond naar Groen

19 Februari 2010

Oke, heel even dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 48710

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: