Laatste weekje - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Irma - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Irma - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

04 Maart 2010 | Indonesië, Bali

24 februari 2010
Een Scooter gehuurd. Het rijden gaat wel aardig, gewoon links houden en als je naar iedereen toeterd gaan ze wel aan de kant. De honden en kippen niet altijd maar ok... Ik ben naar Amed gereden en heb daar even rondgekeken, een beetje gerelaxed en gaan slapen.

25 februari 2010
Tempel bezocht... of eigenlijk 6 1700 treden en 1175 meter hoog... daar doe je wel even over... wat een tocht, maar wel leuk te zien. Daarna naar naar Tirta Ganga, Even kijken en weer terug naar Candidasa.

26 februari 2010
Met de bus naar Ubud, zit ik weer met een Koreaan... dus nee dat schiet ook niet op... In Ubud nog even wat gedronken met een Engels koppel waarmee ik ook al gegeten had op Gili Air.

27 februari 2010
Ontbijtje gekregen (groene banana pancake) Daarna met de scooter naar Batur. Om daar om 3.00 me bed uit te gaan om een vulkaan te beklimmen... jaja dat noemen ze pas echt vakantie.

28 februari 2010
3.30 In het donker over de losse stenen de bergen in. Met 7 personen. Iemand vond het begon na 40min toch wel te klagen dat het erg donker en gevaarlijk was. Toen kwam onze Gids opeens met 5 zaklampen te voorschijn, uhm handig... maar ok. Daarna super uitzicht, en een broodje met banaan eten op de berg...
De groep was later uit elkaar gevallen en de helft was dus verdwaald, ook handig... lekker in de warme zon met de auto die andere zoeken in de bossen.
10.00 terug, even slapen en naar de Hotsprings... ja hoor gezellig. met 30 gillende kinderen in een 'natuurlijk' zwembad. En ik dus weer vergeten dat ik eigenlijk niet kan zwemmen, vanwege mijn haar... dus nu heb ik weer een lichte groene gloed. Daarna met de manager gepraat en richting Ubud gaan rijden met Scooter. Het begon te regenenen dus maar even wat warme mais gegeten en Arak gedronken met wat locals... wel oke... Daarna aangekomen in Ubud voor een etentje met... hoe kan het ook anders Belg Sven...Voordat mensen trouwens een link gaan leggen tussen mij en Belg Sven, hij heeft een vriendin.

1 maart 2010
Tempeltje bezocht en naar Gunung Kawi... lekker met op de brommer, uhm ja nog steeds met Sven wat dingetje bezichtigd. Daarna lekker hapje gegeten.

2 maart 2010
Mooie wandeling gemaakt door de rijstvelden.. erg mooi... In de avond voor de verandering uit eten en even nog wat gedronken in een tentje... Ik moet zeggen dan Ubud echt super leuk is... er is veel natuur, cultuur het is druk maar ook knus en gezellig. Ja erg leuk....

3 maart 2010
Lekker beetje langs de winkeltjes gereden met de scooter enzo... Ik weet dat ik niet mag klagen maar ik was vandaag echt moe, door die warmte slaap ik echt weinig. Ik slaap trouwens nu in een een homestay voor ongeveer 4euro per nacht incl. ontbijt. Mooi is anders maar het is anders, en me douche werkt soms ook pas na 20min... maar oke, ik slaap er alleen maar..

4 maart 2010
Beetje bijslapen koekjes gegeten en een beetje gekeken wat ik wil gaan doen me laatste dagen... Verder is er nu heeel veel regen, maar natuurlijk altijd lekker warm...

Ben trouwens wel 2x aangehouden door de politie op mijn brommmer... 1x voor mijn rijbewijs en 1x omdat ik links wilde op de rotonde. Het stoplicht stond op rood, dus ik wacht netje... Politie onwijs naar mij fluiten... ik schrik me dood! Hij zegt als je op een rotonde naar links moet en het is rood of geen rood, dan moet je gewoon doorrijden... ow... ok... weer wat geleerd....

Ik ga nu ff eten.

Sorry als alles een beetje vaag is en er fouten in de tekst zitten maarre zoals jullie weten heb ik geen zin alles na te lezen....

Nog 1 weekje... xje

  • 04 Maart 2010 - 13:20

    Kleine Broer:

    Sinds wanneer is het een probleem dat Toyboy Sven een vriendin heeft? Die is toch niet mee?

  • 04 Maart 2010 - 13:27

    Willemijn:

    Ik sluit me volledig aan bij het onderstaande;-)
    Heb trouwens ook geen medelijden met te weinig slaap!!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, kan niet wachten op de verhalen met een Nederlands rosétje in de hand!!

    xx

  • 04 Maart 2010 - 13:41

    Mama:

    Leuk met die scooter op pad! Snel en je ziet ook nog veel, relaxed!
    Laat je nog even weten welke dag en tijdstip je hier in Nederland aankomt?
    Ik wil je graag ophalen,
    maar geniet eerst nog even van de laaaaaatste week!
    Tot gauw, dikke kus....

  • 04 Maart 2010 - 14:08

    KarinJerry Chris:

    Hey Irma,
    Wat gaat het snel, nog maar een weekje... Geniet nog maar lekker..
    liefs van ons

  • 05 Maart 2010 - 01:00

    Gert-jan:

    ach je bent niks vager als anders.....

    die berg, was dat de Bromo?

    Heee geniet er nog even van, we wachten met spanning op je terugkomst...

  • 05 Maart 2010 - 10:47

    Boris:

    :o) leuk om te lezen dat je het echt prima heft! remember i got a friend who owns a travel agency n bali so if u need help or new ideas let me know and i built contact!

    xxx

  • 06 Maart 2010 - 10:11

    Loessie:

    wijffie nog even n dan ben je weer hier wat is het snel gegaan zeg.
    Vandaag is het hier lekker weer neem jij het weer ook deze kant op.
    De LENTE kermis staat voor de deur dus als je thuis bent en je voelt je goed ga je maar ff mee hoor haha want dan kunnen we wer ff bij kletsen.
    Veel plezier nog de laatste dagen. xx

  • 06 Maart 2010 - 17:39

    Angela:

    Hey ir,

    beetje laat om een reactie te plaatsen, maar heb van de week pas je site adres gekregen van loessie.
    Leuk om je verhalen te lezen. Geniet nog lekker van je laatste daagies en spreek je weer in ons koude kikkerlandje!!!tjussss xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Bali

Bali...

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

2011 begint met Thailand

04 Maart 2010

Laatste weekje

25 Februari 2010

Fietsen

21 Februari 2010

Van Blond naar Groen

19 Februari 2010

Oke, heel even dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 48799

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: