Van Blond naar Groen - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Van Blond naar Groen - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Van Blond naar Groen

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

21 Februari 2010 | Nederland, Castricum

15 februari
Lekker ontbijtje gehad. Ik had geen zin om meer Kuta in te gaan. Dus ben lekker bij het zwembad gaan liggen. En toen dacht Irma, laten we dan ook maar even een duik nemen... lekker even zwemmen. Verder dus beetje relaxen en bus geboekt om naar Padangbay te gaan. Lekker even douchen... kijk ik in de spiegel... Nee me haar was niet groen, het was gewoon echt lichtgevend groen met blauwe high lights... dus... Oke was even vergeten dat geblondeerd haar niet echt tegen chloor kan... Maar goed een Hollandse met Groen haar ipv blond is weer eens wat anders... en ja dan hoef ik tenminste ook geen foto's te maken. Ik wil natuurlijk geen foto's met Irma met Groen haar. Haha. Ik moet wel vertellen dat het er volgens mij nu wel langzaam uit gaat of ik wen er gewoon aan, hihi

16 februari
Aangekomen op Padangbay stap de bus uit en iedereen staat meteen om me heen om een hotelkamer aan me te verkopen. Uhm... die heb ik al... of eigenlijk niet maar ik wil niet die van jullie.. Dus zelf maar wat leuks gezocht, even met de jongen van de shop gepraat en kaartje gekocht om naar de Gili Islands te gaan.. Eerst daar nog even naar Blue Lagoon strand. Super mooi en ontspannen, alleen de zee was wat wild. En ik heb me een handdoek laten aansmeren... ow echt erg! haha er toch in getrapt... Lekker gegeten, met mooit uitzicht. Het diner was natuurlijk weer super goedkoop, en dit keer was het inclusief 2 mieren, dus net even anders...

17 februari
Van Padangbay naar Sengiggi. Lekker 4 uur beetje nietsen op een boot... en een beetje kletsen. Aangekomen op Sengiggi uit eten geweest met en Engelse dame die 3 jaar in Madrid woont (Sharon). Een Amerikaanse jongen die 3 jaar in Korea (Kevin) woont en een jongen uit Noorwegen (Jonas)...Lekker eten en beetje kletsen...

18 februari
Met de bus naar de boot. Komt er een meisje in de bus... die een NL accent heeft, ze stoot haar hoofd en roept AU, maar die au klonk wel Nederland... en dus vroeg ik of ze Nederlands was. Nee zei ze ik kom uit Engeland. Een Nederlander die nu dus een paar jaar in Engeland woont en geen Nederlanders meer wilt kennen... we hebben bijna geen woord meer gezegd... haha Echt NL meiden.
Nu lekker op Chili Air aangekomen... wat een eiland, nee ben er nu 5 dagen en vermaak me prima....

Ga nu weg want die oude man zonder shirt naast me stinkt te erg naar zweet bah....

tot gauw weer....

xje

  • 21 Februari 2010 - 12:54

    Gert-jan:

    Zo te horen vermaak je je wel. Heb je nog veel bekijks met je Shrek-look?? hahahaha, maak toch maar even een foto, ik wil het wel graag zien .

    Veel plezier en tot horens.

  • 21 Februari 2010 - 16:07

    Frieda:

    Hoi Irma,had me weekje vergist**kon ik je niet meer uitzwaaien!!Veel plezier en geniet ervan.

  • 21 Februari 2010 - 18:47

    Pino:

    Hey chica klinkt super lekker... baal dat ik niet mee kon, want heb echt vakantie behoefte... nouja.. enjoy en niet te veel jungle juice drinken :-) xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Bali

Bali...

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

2011 begint met Thailand

04 Maart 2010

Laatste weekje

25 Februari 2010

Fietsen

21 Februari 2010

Van Blond naar Groen

19 Februari 2010

Oke, heel even dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 48798

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: