Oke, heel even dan... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Oke, heel even dan... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Oke, heel even dan...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

19 Februari 2010 | Nederland, Castricum

Oke... Ik krijg een beetje ongeruste smsjes... Dus je ik zal maar even in de internet sauna gaan zitten op het super mooie Gili Air Island. En dus even een beginnetje maken...

Ten eerste, alles gaat goed.

Vrijdag 12 februari
Rico heeft me naar Schiphol gebracht... en toen heb ik maar even bij de aankomsthal koffie gaan drinken. En de mensen bekeken die aan komen... net als op TV bij Hello Goodbey...
Ik had een plaats in het vliegtuig tussen twee mensen in. Ik had bij binnenkomst dus maar meteen aangegeven dat ik graag aan het gangpad wilde zitten... Aangezien ik nooit kan slapen en geen zin heb om over al die slapende mensen heen te kruipen....
Kom bij me stoel aan.. zitten Truus en Beb links en rechts van me langs me heen te praten, over welke plaats nou beter is in Bali,wie er vaker is geweest blabla, ik dacht! Weg hier! En nog vragen wat ik ga doen ook! Weet ik veel...? Gelukkig ze hadden een andere plaats... lekker niet geslapen. Wel een paar films gekeken, tetris gespeeld, cursus Spaans en Frans gedaan en voor het eerst in mijn leven Sex in the City gekeken (Toen wist ik ook meteeen waarom) en in Singapore overstappen in ander vliegtuig. Lekker even buiten roken in de 'sauna' met veel wind(Nee pap, er is inderdaad niets aan). Daarna weer in het vliegtuig voor laatste uurtjes... gelukkig. 1 uur geslapen.


Zaterdag 13 februari
Aangekomen op vliegeld, taxi.. en hup naar het hotel... Lekker even roomservice gedaan.. hapje en cocktail...

Zomdag 14 februari
Valentijn... bedankt voor het kaartje mam en RJ.
Iedereen heeft gelijk je kan alles kopen in Bali maar ze roepen de hele tijd, dan moet je nog een half uur afdingen en als er dan ook nog 1 aan mijn arm gaat trekken ben ik gauw klaar...Niets gekocht dus. De plaats Kuta is echt verschikkelijk. Dus maar naar het strand, 100x massage, nails, ketting, handdoek blabla... uhm hoe kom ik hier weg? Eindelijk een plaatsje gevonden! Even in de LP kijken waar ik heen kan gaan... 20 meter bij me vandaan gaat Ling zitten. Jongen uit Japan... hij heet... Nee geen idee.. dus die kwam maar even kletsen. Dus mijn Valentijn wordt met een Jap, oke.. weinig keus verder denk ik!Hij zei dat er een goed Italiaans restaurant was om te lunchen, had hij ergens gelezen... dus oke lekker uur lopen en zweten... Uhm.. nee het restaurant bestond nier meer. Dus maan met Jap naar de Japanner, ook niet slim want ja hij weet alle regeltjes en dingetje enne ik kan net een beetje met stokjes eten... maar goed het was wel ok. Later ging hij vertellen dat hij op het vliegveld zijn mondwater was vergeten.... dus....? Wat moet ik met die info? haha
In de avond hapje bij een Indo Restaurant gegeten... wel lekker, daarna nog drankje ( Bali drankje) nee niet echt lekker...en toen ging hij mij bij mijn hotel dumpen. Niet dat ik dat wilde maar hij zei opeens ik breng je naar je hotel... ok. Nou dat was het dan...Ow ja ik kreeg nog wel een JHH'tje een Japanse Hand en Hugg...

15 februari...
Volgende x

Oke jongens het is echt te warm hier! Ik heb het super naar mijn zin en ga nu even eten met en meisje wat ik heb leren kennen en morgen naar ander eiland....

dusse ik ga binnenkort weer mailen, ik zweet hier echt weg...bah...

  • 19 Februari 2010 - 10:20

    Natasja:

    Helloo!
    Wat gaaf dat je op Bali zit! Kuta is inderdaad verschrikkelijk haha! Ik heb 6 weken dan ook in Seminyak gezeten super leuk en hip. Tip strandtent Ku DE TA en op weg daarheen in de straat heb je echt heel veel leuke restaurantjes en uitgaansdingen!! Ik heb op een week op Gilli Trawangan gezeten ook superleuk!! HAve fun heel leuk om te lezen! XX

  • 19 Februari 2010 - 10:45

    Bruin:

    Have fun en zie je weer op je werkplek in GH.
    Morgen ga ik naar Doebai

    Groetjes

  • 19 Februari 2010 - 11:09

    Kel:

    Haha ir, je verhalen zitten altijd vol met irritatie maar ondertussen zit je lekker wel te genieten! haha ik zie je al helemaal zitten met die japanner!

  • 19 Februari 2010 - 11:10

    Kel:

    Haha ir, je verhalen zitten altijd vol met irritatie maar ondertussen zit je lekker wel te genieten! haha ik zie je al helemaal zitten met die japanner!

  • 19 Februari 2010 - 11:11

    Loessie:

    Fijn om wat te horen van je. En lekker kleurtje hoor meid!!
    Spreekje snel weer en hoop dat je snel weer je wilde avonturen hier plaats.

    Liefs loes

  • 19 Februari 2010 - 20:10

    Mama:

    Leuk om iets meer van je te horen.....
    Jij in de warmte, ik ga morgen weer de sneeuw opzoeken, kan er geen genoeg van krijgen!
    Tot de volgende mail, sms......XX

  • 20 Februari 2010 - 10:29

    Willemijn:

    Hahahaha valenjapdag. Gelukkig geen TL of TC'tje wat een beleefde mensen zijn dat toch!
    Fijn dat het allemaal goed gaat.. maar dat gezeur over hitte???
    Zaterochtend, word wakker.. weer sneeuw!!!
    Grrr wil ook hitte;-(
    Have fun meid
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Bali

Bali...

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

2011 begint met Thailand

04 Maart 2010

Laatste weekje

25 Februari 2010

Fietsen

21 Februari 2010

Van Blond naar Groen

19 Februari 2010

Oke, heel even dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 48743

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: