Fietsen - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Irma - WaarBenJij.nu Fietsen - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Irma - WaarBenJij.nu

Fietsen

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

25 Februari 2010 | Indonesië, Bali

19 februari
Lekker een kopje Bali koffie... nee kan er niet echt van genieten... maar goed dan maar lekker wat fruitsapjes...Vandaag een fiets gehuurd, lekker Nederlands, en even over het eiland fietsen. Gelukkig had ik een gewone fiets ipv een mountainbike, dat is een stuk makkelijker fietsen door het zand, not. Even een buitje gehad en toen maar meer in het binnenland van het eilandje gefietst. In de avond lekker gegeten met een Engels stel, Sharon en een belg. Nee niet zomaar een Belg, een lekkere Belg.... Was een gezellig avondje met zijn alle, wat buitjes en onweer maar we zaten lekker droog en warm....

20 februari
Maar even met Belg Sven wezen snorkelen. Gezellie...
verder beetje relaxen en me reis verder plannen.. phoe wat een dag... een zwaar leven heb ik toch. Ik moet zeggen, Gili Air is echt een dorpje, erg mooi knus en gezellig. Een plaatsje waar ik me erg 'thuis' voel.

21 februari
Belg Sven naar de boot gebracht en lekker nog even in de zee gezwommen. En natuurlijk weer overheerlijk gegeten en in de avond nog even in de hangmat gehangen...

22 februari
Op naar Gili Trawangang. Het had er hard geregend en het was er druk, en ja... weet niet voelde me er niet echt. En ik zag het NL/ Engelse meisje ook nog lopen, die deed net of ze me niet zag... bah hahha
Kamer gevonden, geen electriciteit, maar gelukkig het deed het later wel weer anders wat het wel heel onhandig geweest. Hier dan ook maar een fietsje huren, dit keer wel en mountainbike. Even ergens eten. Bij elke bestelling die je hier doet vragen ze voor de grap 'do you want to order mushroom?' Volgens mij is iedereen hier beetje van de wereld. Ik maar met een local gepraat die wilde me morgen wel even Lombok laten zien... ok dacht ik... ik zal er over nadenken... en ik zei later dat we dat wel konden doen. Tot hij begon over baby's maken met een Nederlander en dat hij in Nederland wilde wonen. Verder vertelde hij dat hij geld echt niet belangrijk vond, maar dan ook echt niet. Dus dat vertelde hij wel een paar x. En dat hij zelfs een keer een portomonee had terug gegeven die bij hem op de bar was blijven liggen... dus... Ik heb met veel blabla en smoesjes toch maar het Lombok verhaal afgezegd. Daarna kwam er ook nog een Frans stel zitten met een kind van 8 jaar. Daar moest hij ff drugs voor regelen zei hij. Oke dach ik... morgen ben ik weg hier!

23 februari
Met paard en wagen naar de boot gebacht, en naar Candidasa gegaan. Daar een lekker hotel geboekt en een goede nacht gehad!

Ik heb het echt nog prima naar mijn zin.... Enne net ff de weerberichten gezien van NL,dan ben ik blij dat ik hier ben....

Tot gauw weer xje

  • 25 Februari 2010 - 13:07

    Broer Robert:

    Het weer is hier wel goed hoor. De sneeuw is ook opgerot.

    Nog iets van Sean gehoord of vermaak je je alleen met jouw Sven?

  • 25 Februari 2010 - 13:31

    Esther:

    Ja! voor het eerst zonder handschoenen op de fiets vandaag!

    Enne...ga eens achter die Australische surfers aan ofzo ;-)

  • 25 Februari 2010 - 16:26

    Loessie:

    fietsen wat leuk joh! Nog paar dagen en dan ben je al weer terug! Wat gaat het toch snel!Veel plezier nog.enne neem het weer hier mee na toe want het is bahhhhhhhhhhhhhhhh hier.

  • 25 Februari 2010 - 19:49

    Willemijn:

    Nog wat Svenergie ondervonden?? Haha had je nog bijna een kind en een man ook, en waarschijnlijk meerdere portomonees.
    Spreek je snel, have fun!!!

  • 26 Februari 2010 - 10:29

    Tess Lute:

    Hoi hoi,

    Nou zo te lezen vermaak je je wel en maak je een hoop mee. Wij zijn toen ook een tijd in candidasa geweest, super de luxe hotel hadden we daar. Weet niet wat je plannen verder zijn, maar geniet lekker verder!!! Weet niet of je daar nu nog bent, maar leuke eettentjes zijn candidasa cafe en toke.. je kent ze vast wel, soort hagedissen, die dat geluid maken.

    Groetjes en idd het weer is hier bagger!!

  • 27 Februari 2010 - 17:29

    KEE:

    Hé Irma,
    Fijn dat je je zo vermaakt, (had ook niet anders verwacht)!

    Hier regen, regen en nog eens regen. Narada is vandaag verhuisd en wij gaan morgen.....snik...

  • 28 Februari 2010 - 13:18

    Norina:

    Ja . je hebt gelijk! Hele dag regen hier nu , wij vannacht om 3 uur thuis gekomen. Safari gedaan , quad en skelter gereden in de woestijn. Hoe ouder hoe...... !!!
    Geniet er nog even van daar ! Is die Belg nou met de boot weg of is het nog iets geworden ???? hahhaha
    Pas je wel een beetje op daar met die rare gasten !!!!
    Groetjes van ons en geniet!!! N. L. C.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Bali

Bali...

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

2011 begint met Thailand

04 Maart 2010

Laatste weekje

25 Februari 2010

Fietsen

21 Februari 2010

Van Blond naar Groen

19 Februari 2010

Oke, heel even dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 48720

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: