2011 begint met Thailand - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu 2011 begint met Thailand - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

2011 begint met Thailand

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

20 December 2010 | Nederland, Castricum

19 december 2010

Daar zit ik dan op 19 december 2010, lekker op de bank, en ja dan besef je dat het jaar 2010 alweer bijna voorbij is. Wat een jaar en wat een vooruitzichten. Laten we eens even kijken wat er in 2010 in mijn leventje gebeurd is en wat er allemaal gaande is bij de mensen om mij heen...

Ik ben in het jaar 2010….
- een maandje op Bali geweest wat echt genieten was en waar ik een leuke Belg heb leren kennen, lekker rond gereisd en op de scooter wat eilandjes bezocht
- een weekendje in Antwerpen geweest met Richard (oud klasgenoot), en ben daar naar een concert geweest van Whitney Houston
- op mezelf gaan wonen in een echt Irma huisje, waar ik erg blij mee ben en me erg thuis voel
- begonnen met een nieuwe baan bij Strandpaviljoen Zoomers waar ik de functie Sales en Marketing invul. Voor de mensen die zich afvragen wat ik nou precies doe, ik doe onder andere de nieuwsbrief, website, de voorbereidingen van de reserveringen voor feesten (gesprekken, offertes maken, facturen maken, etc), gesprekken met potentiële klanten, contacten met vakantieveiling/ restaurantweek/ actief events en daarbij denken we nog wel een beetje na over de winter en zomer invulling. Dit alles doe ik samen met Carina, erg leuk en echt super naar mijn zin
- veel op stap geweest, en op een paar grote feestjes goed los gegaan met Willemijn, we verliezen wel eens onze tickets of rijden over een busbaan maar verder zijn het super avonden
- een dagje met Eveline (waarmee ik heb samengewoond in Berlijn) een dagje in Castricum op pad geweest, leuk als iemand dan toch de moeite neemt om me huisje te kijken en te kijken waar ik werk etc.
- een weekend met Denise naar Texel geweest, we waren er beide nog nooit geweest maar hebben ons weer lekker 16 gevoeld, beetje rondrijden op een scooter en een beetje drinken
- 2 dagen met Pauline uit Zweden (die ik heb leren kennen in Australie) op stap geweest, lekker naar Alice in Crazyland en hier in het dorp gehangen dus wie weet in 2011 misschien maar een bezoekje aan Zweden
- bijna elke zondag met Rico op stap geweest naar Alkmaar/ Egmond of waar dan ook altijd gezellig en altijd goed
- naar Frankfurt geweest voor het vrijgezelle uitje van Lies, gezellig uit geweest met de zusjes van Lies en weer echt goed wezen stappen
- voor het eerst een weekend met mijn moeder weggeweest, Brussel. Dat werd wel eens tijd, een keer een moeder dochter uitje
- een cursus volbracht in Crossmedia Management, erg leerzaam en interessant. Ik bedoel, we leven toch in 2010 met Hyves, Facebook, Twitter etc. Wil toch wel een beetje mee gaan met de tijd
- ben ik op de bruiloft geweest van mijn vriendinnetje Lies, wat een feest en wat een dag! Zo mooi en gezellig, een lange geweldige dag is dat geweest

Wat is er om me heen allemaal gebeurd;

In 2010…
- zijn Lies en Jaap verloofd, en ook getrouwd
- hebben Denise en Johan een huis gekocht in Akersloot
- is Willemijn weer op zich zelf gaan wonen
- en is Marije ook weer op zich zelf gaan wonen
- Heb ik een nichtje erbij, Lola
- Heeft mijn mama een nieuwe vriend Karel en hebben ze besloten om samen te gaan wonen
- Heeft Robert-Jan Castricum verlaten en is in Haarlem gaan wonen
- Marina en Dennis een dochter, Yara
- Angela en Alexander een zoon, Brent
- hebben Loes en Erik een huis gekocht
- Ilona zwanger van de tweede
- Heeft mijn vader een bezoek gebracht in het ziekenhuis
- En houd Sjoerd zich nu ook bezig met de Bruna in Haarlem

Ja, ja wat gebeurt er toch veel in 1 jaar! Volgens mij is dit ook nog maar de helft! Het is ondertussen ook weer tijd om de koude winter te onderbreken met een lekkere zonnige reis! Een nieuw jaar, het jaar 2011 kan dus gaan beginnen met een 4 weken durende reis naar Thailand. Waarom? Goedkoop, goed voor backpackers en zon! Nog 1 maandje, 19 januari 2011, ga ik weer genieten en jullie op de hoogte houden van mijn reis. Meer kan ik er nog niet over vertellen aangezien ik alleen nog maar een ticket geboekt heb. 1 ding is zeker, ik kijk er erg naar uit en heb er weer super veel zin in!

  • 20 December 2010 - 19:57

    Linda:

    Jeetje meid, wat heb je weer een hoop leuke dingen gedaan in 2010. En nu ga je het nieuwe jaar ook weer met iets leuks beginnen!! Geniet ervan meid!! X

  • 20 December 2010 - 20:10

    Boris:

    allways nice to see your travel diary and have to say we need to meet up in2011 its 5 years then and a lot of thing changed. sorry my written dutch is still a shame but u know....
    enjoy your trip to thailand and keep us updated! have a nice x mas and a super great 2011
    greetz from snowy berlin

  • 20 December 2010 - 20:43

    Robert-Jan:

    Je bent ook nog vergeten dat we een wangetje hebben gedaan.

  • 21 December 2010 - 09:36

    Loes:

    hey meissie,
    Inderdaad kan veel gebeuren in een jaar.Ga je weer volgen hoor als je op reis gaat.
    Kom je een keertje kijken in ons huisje?? wanneer weer lunchen??

  • 17 Januari 2011 - 16:11

    Norina:

    Heel veel plezier daar , pas goed op jezelf en we horen wel weer via deze site, groetjes, Norina + Larissa, Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 48698

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: