Eten in Stilte... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Irma - WaarBenJij.nu Eten in Stilte... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Irma - WaarBenJij.nu

Eten in Stilte...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

11 Februari 2011 | Thailand, Koh Tao

11 februari 2010
Oke ik ga jullie bekennen dat ik eergister wel weer wat Irma Acties gehad heb. Waarbij ik dus binnen een half uur de naam van duikman vergeten was, wat me dus een biertje heeft gekost. Tevens heb ik de leeftijd gewoon 5jaar te hoog geschat en bij poging 2 zat ik nog 1 jaar te hoog... oeps.. Verder had ik nog een weddenschap verloren betreft een sms, wat me weer een biertje heeft gekost. Hij probeert me nu nog over te halen om te gaan duiken ook. Dacht dat jongen meer voor het financieren waren, maar deze gozer kost me gewoon geld! Verder dus nog wel vermakelijk hier. Die meiden zitten ondertussen in een negeer fase, waarbij ze dus ongeveer 2 woorden tegen elkaar zeggen op een dag. Waarbij we dus gewoon in stilte van ons avond eten kunnen genieten. Vanmorgen hebben we weer een kamer wijziging gedaan. Alle spullen weer ingepakt, rond gehobbelt voor weer een goedkopere kamer.. ja het houd je bezig... Ik weet nog niet of ik ga duiken want dat gaat me weer geld kosten aangezien in een refreshment course nodig heb... het zit me allemaal wel goed.

Hou jullie verder weer op de hoogte!

Tevens is het telefoonverkeer met mijn mobiel niet optimaal. Ben ik slecht te bereiken en gaan het sms verkeer ook niet altijd goed, waarbij ik soms geen smsjes ontvang etc. De mails en reacties lees ik wel. Maar het gaat me echt te veel tijd kosten om te reageren! Thanx in ieder geval ik lees het met veel plezier.

Groetjes

• 11 Februari 2011 - 06:48

Mama:

Lieve schat, ga jij maar lekker duiken!!
    Ik trakteer, eindelijks iets leuks en dan laat jij dat schieten? Niet doen, duik het water in en geniet!! XX

• 11 Februari 2011 - 08:55

Robert-Jan:

Duiken is toch alleen maar gedoe? Flessen op je rug. Lopen. Kloten.

Ik zou het alleen doen als die instructeur heel leuk is.

• 11 Februari 2011 - 08:56

Robert-Jan:

Maar goed, je weet ook dat zo'n instructeur het afgelopen jaar met meer meiden naar bed is geweest dan Rene de Boer in zijn hele leven.

• 11 Februari 2011 - 09:23

Norina:

Lekker gaan duiken en niet laten wat je kan doen !!!
    Het is hier DEPRIE weer in NL, dus geniet er nog even van !!
    Zie dat je de 17 febr.terug bent, fijne dagen nog !! Wij zijn de 18-28 weg. Dus tot in Maart!!!
    Veel plezier nog Irma, en als je gaat duiken laat jes pullen op een veilige plek, hahahahaha

• 11 Februari 2011 - 10:02

Nina:

Irma, geniet daar op Ko Tao!!! Mijn vriend heeft 1,5 jaar bij Buddah View gewerkt als duikinstructeur, je kan Ko Tao niet verlaten als je niet hebt gedoken, schijnt prachtig te zijn!
    Doen!!Is leuk!
    Liefs Nina

• 11 Februari 2011 - 11:18

Loessie:

Doen doen je bent er maar 1 keertje!!
    en geen MAAR......... gewoon doen PUNT!!!

• 12 Februari 2011 - 16:18

Pino:

Vertel eens wat meer over die dive instructor??!!