Nog een paar dagen.... en lange terug reis... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Irma - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.... en lange terug reis... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Irma - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen.... en lange terug reis...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

13 Februari 2011 | Thailand, Koh Tao

Oke.
Meneer duikbegeleider is einde verhaal. Hij is tevens 'ziek', dus geen duik met hem.
Omdat het duiken toch wel in mijn hoofd zat heb ik vandaag toch besloten om morgen te gaan duiken. Hoewel ik er nu alweer spijt van heb, waarom ga ik dit doen? Ik moet gewoon naar mijn broer luisteren. Dat gedoe, die stomme zware flessen, boot in en boot uit. En nu hang ik ook nog op 1 van de laatste dagen van mijn reis te lezen/ leren in Het grote Padi Duik boek, voor mijn refreshment. Phoe.. leuk hoor.

Ik ben nu ongeveer een week op Koh Tao. Maar dit is echt niet het mooiste eiland wat ik gezien heb, maar zeker wel het leukste. Geen auto's, leuke mensen, leuke sfeer, leuke restaurant, mooie zee, leuke feestjes, eigenlijk zou ik hier zeker nog wel een maand kunnen hangen, en nu wil dus eigenlijk niet meer naar huis! haha...

Ik hang nog steeds rond met die engelse meiden en Dave, die vriend van hun. Ik wist niet dat als je zo jong ben al zo'n saai leven kon hebben. Ik bedoel, gister lagen ze er allemaal weer voor 00.00 in! En pas om 11.00 eruit. Terwijl ik me weer zwaar vermaakt heb tot 4.00 en en netjes om 10.00 uur zat te ontbijten. Tevens draait, alles om Facebook en internet.. ze kunnen gewoon de hele avond op hun telefoon op het internet hangen...Snap echt niet wat je daar de hele avond op moet, heb het gevraagd maar er kwam geen antwoord. Verder zijn ze wel heel relaxed en is alles prima, ow en de meiden praten weer met elkaar, soms.

Bacterie
Ik heb trouwens niet de bacterie overgenomen van Grace, het was iets anders. En het is al bijna weg.

Zonnebril
Ik heb trouwens de laatste week 2 zonnebrillen gebroken. Ja 1 van een 10tje maar ook 1 dure.. shit dus.

Slippers
Koh Tao is trouwens een onwijs slipper eiland, het verliezen/ ruilen van slippers is gewoon iets dagelijks, niemand kan aan het einde van de avond zijn slippers vinden en pakt dus gewoon maar wat. Tevens ging ik vandaag een winkel binnen om zonnebrillen te kijken. Kom ik buiten, staan er andere slippers... dus... Oke.. zo gaat dat!

Foto's
Ik heb dus echt geen 1 foto van deze reis, soms wel jammer, soms ook niet. Ik bedoel als er bij zonsondergang 20mensen staan met hun toestel, hoef ik toch geen foto te nemen, dat wordt dan toch al voor me gedaan? En verder.. geniet ik gewoon op dat moment... En anders google ik wat en zie ik wel wat foto's haha.

Wat nu de laatste dagen?
Ik zit nu dus wat te lezen over duiken. Ga misschien nog maar een massage halen en vanavond wat shoppen. En 'gezellig' uit eten.
Morgen dus duiken, en in de ochtend een overhoring.. phoe...En in de avond maar een goede avond maken!
Dinsdag de laatste dag... hoop dat ik dan alles gedaan heb en kan relaxen.
Woensdag gaat de ellendige reis beginnen. komt ie dan he!

8.30-09.30
Opstaan/ spullen pakken etc, 1uur
9.30-10.15
Opgehaald met bus,45min
10.15-11.45
Boot,1,5uur
11.45-13.00
wachten op bus,1,25uur
13.00-20.30
bus, 7,5uur
20.30-00.50
luchthaven, naar dingen regelesen voor visa etc, ivm met mijn paspoort, 4uur+
00.50-5.55
vlucht naar Egypte, 5uur
5.55-10.05
wachten op luchthaven, lijkt me echt gezellig, even in Egypte, 4uur
10.05-14.00 (nl tijd)
vlucht, 10uur
En dan wachten op bagage, en wie weet ben ik dit keer niet 'te vroeg' en staat er iemand om mij op te halen.

Ik ga dus gewoon echt 36uur reizen ofzo... phoe, het leek me al geen prettige terug reis, maar nu ik het allemaal zo opschrijf... heb ik echt geen zin in! En nog maar niet te beginnen over de verzekering van mijn reis, bonnen die ik nodig heb voor mijn verzekering (die zijn echter de nacht van de regen en zwembad etc... omgekomen), nieuwe tel, nieuw rijbewijs blabla

En ja ik vermaak mij hier nu dus prima, en wil dus helemaal niet weg! haha.. Ik check mijn mail waarschijnlijk nog voordat ik vertrek!


Ik zie jullie allemaal gauw weer!

Bedankt!

  • 13 Februari 2011 - 09:07

    Norina:

    Ben erg benieuwd of je nog gaat duiken mij lijkt het eng, brrrrrr. heel veel plezier nog de laatste dagen !!!
    Jij komt de 17 terug en wij beginnen de 18 aan onze Burka \ cruise tour! geen " " "wie wat waar "maar via Hyves te volgen, laptop en I pad gaan mee. Groetjes en tot in Maart maar weer ! Norina.

  • 13 Februari 2011 - 09:42

    GJ:

    tja wie leuke vakanties wil hebben moet willen reizen ;-)

    Egypte is verlost van Mubarak dus het vliegen zal ook wel weer makkelijker gaan

    veel plezier nog !!

  • 13 Februari 2011 - 10:16

    Linda:

    Heel veel plezier nog je laatste dagen! Refreshment zal wel weer meevallen, geniet vooral van je duik!! :)
    En voor dinsdag... hopelijk heb je nog een heel dik goed boek??! Alvast een hele goede reis terug en hopelijk valt het (ondanks de lengte etc) mee!

  • 13 Februari 2011 - 12:05

    Loessie:

    Hey wijffie, nog veel plezier de laatste dagen.
    Ga strakkies naar Fransie Duijts dus lekker aan de borrel hahaha!
    Zal er 1tje op de drinken. Liefs LOes.
    Kus van Erik

  • 13 Februari 2011 - 12:38

    Joke:

    have fun de laatste dagen en maak er een mooie duik van veel sterkte alvast voor de terug reis 1 voordeel terug gaat meestal sneller
    groetjes en tot snel in geesterhage doeiii

  • 14 Februari 2011 - 11:56

    Natasja Creveld:

    Hoi Irma,

    Ik leef al sinds het begin met je mee! Wat een toestanden, was in Australie wat makkelijker he! Wel heel stoer dat je hebt doorgezet en dat je alsnog op een leuk eiland terecht bent gekomen!
    Geniet nog van je laatste dag!
    Groetjes Natasja

  • 14 Februari 2011 - 12:58

    Robert-Jan:

    Alvast een goede reis. Ik hoop dat je in een vliegtuig zit waar zo'n debiel direct zijn stoel naar achter ramt. En naast je een stinkende dikke man die de hele tijd tegen je gaat praten. Aan de andere kant een huilend kind.

    Hee-Hee-Hee.

  • 14 Februari 2011 - 14:00

    Denise:

    Veel plezier nog morgen en succes met de terugreis!

    xxx

  • 15 Februari 2011 - 20:27

    123,456:

    Hi kanjer, goede terugreis he!! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 48728

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: