Daar zit ik dan... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu Daar zit ik dan... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu

Daar zit ik dan...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

06 Juni 2006 | Duitsland, Berlijn

Hallo allemaal,

Ik ben er hoor, ben veilig aangekomen in Berlijn. Na een lange en gezellige zondagnacht. Heb ik om 7.00 Nederland verlaten. En ben ik om 8.15 aangekomen op het vliegveld Berlin- Tegel. En daar stonden een man en een vrouw met een bordje: Irma Baars. Dit zijn de mensen van het appartement waar ik verblijf. Koffers ingeladen en met zijn vieren naar het appartement gereden. Marloes het meisje uit Nederland wat bij mij komt te werken blijft de komende dagen even bij mij slapen omdat zij nog geen verblijf plaats heeft. Dit is ook wel gezellie. Het is een leuk appartement met een lekkere douche en een lekker bedje, en een bank (waar Marloes nu op slaapt) en jullie dus bij een bezoek ook op kunnen gaan slapen!Verder had de huurbaas ook al eten gehaald voor me omdat alles dicht was. Er was alleen een probleem zeiden ze want.... er was maar 1 fiets! haha.. ik wist niet eens dat ik een fiets had!Marloes en ik zijn ff naar ons werk gelopen om te kijken hoe ver het was. En het is ongeveer 25minuten lopen. En we hebben nog even boodschappen gedaan bij een bezinestation. Verder lekker een beetje liggen luieren. Ik ben ook nog even een stuk gaan fietsen door het naast gelegen bos. Echt grappig fiets je dan opeens in je eentje op een barrel in het Duitse bos... We dachten dat we vandaag om 9.00 te beginnen maar dat blijkt om 10.00 te zijn.... En dan begint de training! Ik hou jullie op de hoogte! x Irma

• 06 Juni 2006 - 09:15

Richard:

Hey Irma! Wat gaat het allemaal snel opeens zeg!! Zondagavond kon ik niet, moest werken en had maandag weer ochtenddienst... Beetje druk momenteel op het werk door veel vakantiegangers en veel collegae zijn natuurlijk ook op vakantie nu. Maar ja... hotel draait goed nu, das belangrijk. Wat leuk zeg dat je daat nu helemaal zit. Hoe was je eerste training? Is alles in het duits of valt het mee? Is het het een mooie stad Berlijn? Leuk dat je het zo beetje bij houdt via deze site, wist helemaal niet dat dit bestond... haha. Nou hoop dat je het leuk hebt en ik spreek je snel weer!!
    Gr Richard

• 06 Juni 2006 - 12:13

Denise:

Hey Irmie,

Ik wil je nog even succes wensen! Was zondag weer even te gezellig he, haha! Ik spreek je snel!

Dikke kus Denise

• 06 Juni 2006 - 12:24

Priscilla:

Hey *irma*
    ik hoop dat je daar een leuke tijd heb (K)
    hoe gaat het met takt ???
    en ik lees altijd je berichtjes hahahahhahaha
    kussjes (K) prissss

• 06 Juni 2006 - 14:11

Loessie:

meissie daar zit je dan in berlijn wel heel spannend hoor.ik mail je ff van de week!!
    kuzzzz loessie

• 08 Juni 2006 - 18:10

Berthold:

Gaan we nog een keer werken of zo?