Even tussendoor.... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu Even tussendoor.... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu

Even tussendoor....

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

14 Juni 2006 | Duitsland, Berlijn

Hallo allemaal,

Alles gaat nog goed hier. Het is lekker weer hier, maar bij jullie ook heb ik begrepen. Ben nog steeds bezeg met de training. Erg leuk maar wel lange dagen, ben ook nog in het centrum geweest van het weekend. Ik werk en woon echt buiten het centrum namelijk. We hebben wel een meer hier. Ben er gister met mijn barrel fietsje naartoe gefietst en heb lekker even in het zonnetje gezeten. Ben nog niet echt wezen stappen hier. En dan zou ik jullie iets vertellen ik heb er ook niet echt behoefte aangehad. Misschien komt dat ook omdat ik natuurlijk gewoon graag met mijn vriendinnetjes wil stappen. En trouwens wie wilt er nou in een tent vol met Duitsers gaan zitten! haha... Ik heb nu ook nog een duits mobiel nummer: 004915152017359
Nou verder vanavond natuurlijk voetbal, al die rare duitsers op straat nee ook niet alles. Weet ook niet waar ik vrijdag Nederland ga kijken, was vorige keer op in de straat met 6grote schermen maar er waren weinig Nederlanders, beetje jammer.
Nou ik hou jullie op de hoogte! En ik hoor het wel als iemand een bezoekje wil brengen aan Berlijn.

Ben ook nog wel veel op mijn chat, die je kan vinden op mijn site... daar kan iedereen ff met mijn kletsen!

Dikke kus!

• 14 Juni 2006 - 12:02

Gert-jan:

stimmt das, 11 Nummer in deiner Mobielnummer?
    Mit freundlichen Grussen

• 14 Juni 2006 - 15:26

Claire Van Tongeren:

Hallo Berliner,

Hoi schat goed te horen dat alles goed gaat daar. Nou ik wil wel snel komen met je stappen hoor. Ik zit zelf te denken om in half/eind juli te komen als je dat natuurlijk gezellig vind.

Spreek je gauw!!!!!!

Grusgottie Tjuzzzzzz

Claire ak. Heidi aus Bakkum

• 15 Juni 2006 - 10:40

Karin:

Hee Irma, er gaat iets niet goed hoor, als jij geen behoefte hebt aan stappen!!! Maar kan me er wel iets bij voorstellen tussen al die duitsers...Het zal vast wel wennen (hoop ik).. Kus van mij...

• 16 Juni 2006 - 12:36

Marion:

blij dat het goed met je gaat .bel je op je mobiel

liefs marion.