Zo.... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu Zo.... - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Irma - WaarBenJij.nu

Zo....

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

23 Juni 2006 | Duitsland, Berlijn

Hey!

Daar zit ik dan nog steeds in Berlijn!Het gaat erg goed en heb het erg naar me zin. Laatst echt weer een Irma Actie gehad. Ik dacht ik ga ff vissticks bakken, maar ondertussen was ik aan het bellen smsen tv kijken en weet ik veel wat en toen ging opeens heel hard het brandalarm af! Ik op de tafel staan om het knopje uit te drukken maar dat ging niet! ik dat alarm maar van het plafond af getrokken en de batterij uitgetrokken maar hij ging nog niet uit! En toen maar de de deur open gezet na lang geloei ging ie uit! En toen ging ie weer af..... ow.. en toen hoorde ik ook nog een sirene in de verte aankomen! Ik dacht daar komt de brandweer voor Irma haar lose brandje! Maar dat was gelukkig niet zo haha! Echt een Irma actie dus.

Verder ben ik woensdag naar het TRX voetbalteam wezen kijken. Ja was erg gecharmeerd van 22Duitsers op een nepvoetbal veld, haha ahum. Daarna me eerste bier, curryworst moment gehad met de voetbal aan.... hoe Duits kan je zijn...

Verder kan ik van de Duitse mannen weinig zeggen, de menen zijn hier in het algemeen niet om aan te zien.... dusss

Morgen is Marloes jarig dus ga ik daar heen en gaan we stappen!Gezellie... en dan dan is het bijna maandag! Maandag krijg ik me eerste bezoek hier! Basje komt me ff een paar dagen gezelschap houden! Ik moet wel werken maar goed we moeten het er maar het beste van maken, maar denk dat dat wel gaat lukken!

Verder heb ik nog steeds geen appartement, dus moet toch maar bij Marloes in gaan trekken denk ik of bij me nieuwe collega Helen(Belgisch meisje)die heeft dat ook aangeboden erg aardig.

Bijna de Love Parade, ook een spannende dag natuurlijk.... ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

Nou ik ga maar richting huisje....

Ik hou jullie op de hoogte!

Xje Irma

  • 25 Juni 2006 - 14:41

    Ger:

    Veel plezier met je mannie...en geen rare demente acties meer ajb...

  • 25 Juni 2006 - 17:07

    Sjoerd:

    Zo ken ik je weer. Je bent in ieder geval nog niet veel veranderd.

  • 28 Juni 2006 - 13:00

    Claire:

    He daar!

    Goed te horen dat je het nog steeds naar je zinnetje hebt. Gelukkig ben niet de enige met van die slimme acties hahahaha.
    Binnenkort loverparade ja had ik graag willen meemaken maar kan pas midden augustus vrij krijgen waarschijnlijk dus ben wel van plan rond die tijd te komen als je dat gezellie vindt tuurlijk. Nou zou zeggen heeeel veeel plezier en succes met het arbeite!!!! xxx Sis!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Berlijn

Recente Reisverslagen:

16 September 2006

Nederland

02 Augustus 2006

Even denken....

20 Juli 2006

ff naar huis.....

04 Juli 2006

even tussendoor...

30 Juni 2006

De Irma Vierdaagse..
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 48811

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: