Irmie gaat weer op reis! www.irmie.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Irmie gaat weer op reis! www.irmie.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Irmie gaat weer op reis! www.irmie.waarbenjij.nu

Door: Irmie

Blijf op de hoogte en volg Irma

12 November 2012 | Nederland, Castricum

Zo, Irmie gaat weer op reis! www.irmie.waarbenjij.nu

Weinig inspiratie om te schrijven, misschien omdat ik het laatste half jaar mega actief ben geweest in een eigen dagboek.

Hierbij mijn afgelopen jaar in 33 foto’s…
Foto's...?Waar...? Nou ja dat was tenminste de bedoeling… had ik net foto’s van het afgelopen jaar van mijn telefoon op mijn laptop gezet, een leuke selectie gemaakt met wat leuke teksten erbij.
Ik dacht, ik ga ze even snel op mijn waarbenjij.nu site zetten… en ja hoor, je kent het wel, wil ik de foto’s uploaden loopt de computer vast en als dat niet het geval is dan ligt mijn internet er opeens weer uit… en zo ben je weer 3 uur verder…

Nou ik zal jullie vertellen.. mijn afgelopen jaar was heerlijk en ik ga weer op reis, naar Vietnam
Ik ga geen lang verhaal houden want voor je het weet is het opeens weer verdwenen of ligt mijn internet eruit!

Over 5uur zit ik in het vliegtuig naar Vietnam, ik heb er zin in en ik ga er weer voor!

Dikke knuffel Irma

• 12 November 2012 - 16:48

NORINA:

Goeie vlucht en heeeel veel plezier daar en weer gezond en heel thuis !!!

• 12 November 2012 - 19:13

GJ:

we zullen je volgen!!

• 12 November 2012 - 19:49

Pino:

Pino,

Was je helemaal vergeten te appen of wat dan ook met alle drukte :-) Heel veel plezier! Hopelijk heb je een goeie reis gehad. Ik verwacht uiteraard weer een hoop goeie verhalen en als t ff kan foto's!

xx

• 12 November 2012 - 23:08

Frieda:

Hi Irma goede reis en veel plezier daar!!!

• 13 November 2012 - 09:20

Mattie:

Net als de rest veel plezier en gezond maar voldaan terug.

• 16 November 2012 - 14:15

Loessie Erikkie En Sammie:

Doossie,

je zegt ook niks haha!

Wat onwijs gaaf. had je wel met sam uit willen zwaaien was vrij ;-)

Hoop snel wat te horen dikke kus van ons