Tijd voor Vakantie! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Tijd voor Vakantie! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Tijd voor Vakantie!

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

17 Oktober 2011 | Nederland, Castricum

Nog 2,5 maand en dan is 2011 alweer om, tijd dus om het jaar te gaan afronden. Joh, wat vliegen de dagen weer voorbij, voor ik het weet loop ik achter de rollator!
Wat heeft 2011 mij gebracht;

- Ik heb eerst natuurlijk een succesvolle reis naar Thailand gehad, waarbij ik eigenlijk een beetje vergeten ben iedereen te bedanken. Bijvoorbeeld mijn mama die maar elke keer naar en zeurend kind vanuit Thailand moest luisteren. Marius die er voor gezorgd heeft dat ik centjes had om van te leven en Carina en Arthur die mijn pinpas even kwamen bezorgen en waarmee ik veilig weer de straat op kon. En natuurlijk alle andere die mij smsde/ mailde etc Hierbij dus mijn grote dank.
- Ik ben aan het begin van het jaar met Denise naar AZ geweest, eigenlijk geen idee wat ik daar deed maar het was wel vermakelijk gezellig.
- Ik heb een stadswandeling met Eveline en Ingrid door Haarlem gemaakt, waarbij ik geleerd heb dat het niet altijd handig is om te luidruchtig je weekend te bespreken op het terras in een stad waar je ‘denkt’ niemand te kennen. Waarbij er opeens wat jongens naast je zeggen; Jij bent toch het zusjes van…Ja, dat ben ik. Dat was volgens mij trouwens in maart, en we zaten toen al heerlijk ik de volle zon!Prima Dagje
- Ik ben met Willemijn weer naar te veel leuke feestjes geweest een avondje Crazyland , een dagje Freefestival , een dagje Electronic Family, een dagje Pleasure Island en een dagje en nachtje Cityparade in Brussel. Ja we waren daar misschien wat overdressed en niet iedereen was daar even vrolijk maar goed, de zon begon te schijnen en wij hebben de dag van ons leven gehad! En als je dan ook nog een leuke jongen spot kan je er weinig meer mis gaan. Hoewel meneer uit Maastricht komt schiet je er verder ook weer niets meer mee op.
- Ik heb dit jaar niet alleen voor mijn werk op een bruidsbeurs gestaan maar ook op een uitvaartbeurs, waarbij het toch wel iets heeft om te zien hoe je je leven kan afsluiten en dat daar maar weinig mensen bij stil staan en de hele zooi bij de nabestaanden achterlaat. Jij leeft, je hele leven en als je er niet meer bent laat je alle ellende achter voor je dierbaren. Lekker dankbaar.
- Ik heb wekelijks nog wat bezoekjes gebracht bij de Dermatoloog voor de uitslag op mijn rug die ik als afscheidscadeautje bij mijn vakantie in Thailand had gekregen. Heb daardoor heerlijk nachten wakker gelegen van de jeuk, 10 verschillende soorten medicijnen en cremetjes moeten smeren en als het dan na een paar maanden weg is mag je het doen met mooie littekens als herinnering. Thailand bedankt.
- Ik ben dit jaar niet naar Paasvee geweest, omdat er niemand meer vrij heeft op woensdag middag en heb ik ook geen kermis gezien, op 1 dagje kermis bakkum na dan. Dat was meer dan genoeg. 10jaar kermissen was wel voldoende, denk ik.
- Verder zijn mijn papa en mama 60 jaar geworden en hebben we wat 2 leuke verjaardagen gehad met allemaal leuke vrienden en familie.
- Ik ben 2x wezen varen. Met Suzan op de boot en met Lies en de familie, erg leuk!
- Ik ben na 12 uur werken nog even met Rico naar Parijs geweest. Altijd leuk een spontane actie, 2 dagen en 2 nachtjes lekker door parijs gewandeld. Mijn beste vriendje!
- Ik ben ook nog 2 dagen en 2 nachten in Antwerpen geweest met Kel en Denise, vermakelijk naar de dierentuin, vogeltjesmarkt, Antwerpen Culinair en wat biertjes gedaan.
- Ik ben toevallig mijn ex na 8 jaar weer tegengekomen op het strand, leuk iemand weer te zien en ook te zien dat het goed met hem gaat.

Hieronder even de dingen van mijn verslag van 2010; gevolgd door 2011
2010, Lies en Jaap verloofd, en ook getrouwd
2011, Zijn Lies en Jaap zwanger, 5 december uitgerekend, een meisje

2010, hebben Denise en Johan een huis gekocht in Akersloot
2011, Zijn Denise en Johan verhuisd naar Akersloot en is hun huis in Castriucum verkocht

2010, is Willemijn weer op zich zelf gaan wonen
2011, En weer bij haar ex, en nu dus weer vriend gaan wonen

2010, en is Marije ook weer op zich zelf gaan wonen
2011, en ja wat zal ik betreft 2011 hier eens van zeggen…

2010, Heb ik een nichtje erbij, Lola
2011, en heb ik nu dus nog steeds 2 nichtjes

2010, Heeft mijn mama een nieuwe vriend Karel en hebben ze besloten om samen te gaan wonen
2011, wonen ze nu samen en hebben we een leuke housewarming gehad

2010, Heeft Robert-Jan Castricum verlaten en is in Haarlem gaan wonen
2011, hebben we een leuk 1 jarige Housewarming gehad

2010, Marina en Dennis een dochter, Yara
2011 en krijgt Yara een broertje of zusje erbij

2010, Angela en Alexander een zoon, Brent
2011, weinig veranderd…?

2010, hebben Loes en Erik een huis gekocht
2011, zijn daar gaan wonen en in verwachting!

2010, Ilona zwanger van de tweede
2011, bevallen, en heeft nu dus 3 mannen in huis

2010, Heeft mijn vader een bezoek gebracht in het ziekenhuis
2011, en gaat deze dit jaar weer een bezoek brengen

2010,En houd Sjoerd zich nu ook bezig met de Bruna in Haarlem
2011, en is daar nu aan het verbouwen

Toevoegingen 2011;
- Esther gaat emigreren naar Lissabon en als het goed is gaan mama en ik haar volgend jaar opzoeken
- Zijn Richard en Kel verhuisd naar Amsterdam
- Is Eveline verhuisd.

En ja Eveline, wie is Eveline. Voor de laatste keer dat is dat meisje waarmee ik gewoond heb in Berlijn, Yep, en daar ga ik nu dus mee op vakantie.

Ik dacht wat zal ik deze winter eens gaan doen… ik had wel een beetje mijn wensen;
Ik ben wel toe aan een vakantie in een welvarend land en heb dit keer dus geen zin om te gaan backpacken in Armoede… Ik wil het nog steeds wel een beetje low-budget houden… en ik wil me er ook nog wel veilig voelen wat al iets moeilijker is als blond meisje alleen… Tevens vind ik warmte ook wel fijn… dus ja… Moeilijk Moeilijk, aangezien ik dit keer niet echt als wens had alleen te reizen ben ik gaan kijken wat andere doen die in de winter op vakantie willen/ kunnen.
Aangezien iedereen om me heen alweer een paar jaar een partner heeft en sommige zwanger zijn, valt er een denk wel 80%vriendinnen af. Dus even gekeken wie er nog vrij is en in de winter op vakantie wilt/ kan. Daarbij kwam ik dus bij Eveline. Eveline en ik doen 1x in de 2 weken een poging om een biertje te gaan drinken en als we geluk hebben lukt dat 2x in 1 jaar. Verder geven we elkaar wel eens de melding dat we lam zijn geweest. Maar goed Eveline had op de planning, 2 weken zon. Oke, maar ik kan niet zo goed 2 weken in 1 hotel in de zon zitten, daar ben ik net weer even te onrustig voor… dus ja toen na ongeveer 32 mailtje en wat 63 WhatsAppjes hebben we 2,5week Florida geboekt en wat dagen Washington. En Jeetje wat heb ik daar zin in!
Ik bedoel, ik ga met Eveline 3weken naar de zon, Miami! Wij, vrijgezel, 3 weken, zon, cabrio, cocktail, strand, bier, slapen, creditcard, boek, muziek, bar, discotheek, mannen…
Het klinkt nu al om nooit meer te vergeten.
Jullie kunnen mij dus weer volgen. Ik ga van 30 oktober en ben 20 november weer terug. Ik had liever in januari of februari gegaan, maar ja dat heb je als je samen gaat reizen, dan moet je rekening houden met elkaar!

  • 17 Oktober 2011 - 19:17

    Pino:

    Waarom word ik toch altijd als halve alcoholist afgeschilderd?! :-) Decowalk is geboekt!

  • 17 Oktober 2011 - 19:25

    Mama:

    Zo......we zijn nu van alles op de hoogte! Nou ja.....op wat kleine details na, die hou je voor jezelf!
    Hoop....(weet het bijna zeker), dat dit een super vakantie voor jullie beiden gaat worden. Geniet alvast van de voorpret, oktober is zo voorbij, maak er samen een mooie, warme, gezellige vakantie van. Het is je van harte gegund......dikke kus mama.

  • 17 Oktober 2011 - 19:37

    Joke:

    Have fun this time en pas goed op je spullen norina en ik gaan pas volgend jaar mei naar miami dus moet je dan en paar mnd op je nieuwe pinpas wachten grapje doeiiii tot eind nov grJoke

  • 17 Oktober 2011 - 21:06

    Ger:

    Yeeeaaah, goed zo Ir!!!!!
    Klinkt geweldig!!
    xxx

  • 18 Oktober 2011 - 06:43

    Tessa:

    Dat klinkt allemaal weer erg goed zus, en jeetje wat heb je weer een lekker jaar (buiten je rug, en wat andere KLEINE tafereeltjes na)..
    Ik zou zeggen, geniet er weer van.. En kom na je vakantie even lekker een bakkie (wijn,bier, mix, whatever) bij me doen!
    xx

  • 18 Oktober 2011 - 06:58

    Je Mattie:

    Ik gun je al het geluk en een heeelllle fijne vakantie,en gezond weer terug.

  • 18 Oktober 2011 - 11:59

    Loes:

    he meis,

    Vergeet je geen dutch Valley was ook leuk feestje haha!!Heel veel plezier en hoop je nog even te zien voor dat je gaat!! XX

  • 30 Oktober 2011 - 11:14

    Frieda:

    Irma hele goede reis en geniet ervan, we volgen je hoor!!!!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Miami

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2012

Mijn Nederlandse Winter Verslag

17 November 2011

Hostels

13 November 2011

Heerlijk...

05 November 2011

Eventjes naar Key West

31 Oktober 2011

Daar zijn we dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 48813

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: