Daar zijn we dan... - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Irma - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan... - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Irma - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan...

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

31 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Zo blij dat mijn klaagsite weer geopend is, kan ik weer beginnen

Zondag 30 oktober 2011

Liesje heeft me met haar hoogzwangere buik lief naar schiphol gebracht. Nu maar hopen dat ze niet stiekem gaat bevallen terwijl ik hier ben...

Aangekomen op Schiphol hebben Eef en ik maar 4x heen en weer gebeld voordat we elkaar vonden maar verder gewoon netjes 2uur ipv 3uur voor de vlucht aanwezig op schiphol.

Mijn irritatie gehalte was al aanwezig aangezien ik een mooie koffer van mijn moeder geleend heb die niet recht kan blijven staan, dit doordat hij dus een pootje mist. Echter kwam ik daar natuurlijk pas achter toen ik mijn koffer naar de auto bracht. Het is dus heel irritant dat als je in de rij staat de mensen achter je je koffer moeten opvangen, tenminste als ze opletten. Toen Eef er ook nog over struikelde was ze het eens, eerst maar een Miami koffer kopen, Pio 2. Pro 1 is namelijk toch een Lonley Planet.

Blij dat onze Nederlandse ongeduldige voordringers weer aanwezig waren, het echt vakantie gevoel. De bagageband lag stil waardoor we gewoon stonden te wachten en wat stonden te kletsen voorin in de rij. Waarbij ons gewoon serieus gevraagd werd of we stonden te kletsen of dat we nog gingen inchecken. Daarbij mochten we zelf de label om de bagage heen doen, nu weten we meteen dat je als incheck vrouwtje toch echt wel een goede opleiding nodig hebt. Eveline had namelijk wel degelijk uitleg nodig hoe je de uiteindes van de labels aan elkaar plakt, het niveau was dus alweer aanwezig. Eef had nog een date voor me geregeld op schiphol maar doordat zijn vlucht was vertraagd heb ik hem dus misgelopen... zoveel lol gehad om mijn blinddate, is hij er niet.

Dan nog even de duonecheck en een uurtje relaxed met een kopje koffie wachtende mensen bekijken en natuurlijk als allerlaatste boarden, altijd goed.

Verder goede vlucht gehad, weinig eten. Een dinertje en sandwich, overstappen waarbij we dus nog 3uur moesten vliegen. Daarbij kregen we 1 bekertje water, niet echt een mogelijkheid om een bodem te gaan leggen dus. Maar wel blij dat we dus een vlucht hadden geboekt inclusief anarexiadieet, wat blijkbaar nodig is om Miami Beach binnen te komen. Bij het landen moesten we ff de storm door waarbij we het gevoel hebben dat we de achtbaan van Disney al gehad en dus kunnen afgevinken.

Daarna wachten op de shuttle, het kwam echt met bakken uit de lucht. Waardoor we het wel wat geirriteerd waren dat we door de regen eerst onze koffers naar het hostel moesten brengen en dan pas naar de bar konden, die naast het hostel ligt. Bij deze bar is er gewoon een dans stuk aanvast gebouwd, op de bar dansen is dus goed mogelijk. De kwijlende mannen waren weer goed aanwezig.

De biertjes vielen natuurlijk goed op ons glaasje water waardoor we om 4uur (9uur id ochtend NL tijd) in bed lagen. Even dat stapelbed inklimmen, wat nogal een klus is zijn we dan in slaap gevallen.


31 oktober 2011
Netjes 1uur er uit, wat rond gehangen en toen na de buien op het strand aangekomen. Heerlijk, na een uur liggen echt dikke druppels regen waardoor we dus nu al voor de 2de keer doorweekt het hostel zijn binnen gekomen. Tevens heeft Eef net even onderzoek verricht naar een Lonleyplanet en een Kladblok, maar Miami is gewoon Bar Bar en restaurants.

Nu dan maar tussen de druppels door binnen aan een bar hangen.. ja ik bedoel de zon is wel nodig om iets te ondernemen.

We hebben wel een globale planning gemaakt;
Fiets huren, zonder fietsmandje
Auto huren, naar de Keys,
Bootje naar de Bahama's
en misschien nog naar het westen, als de Auto trip naar de Keys door de keuring komt bij Eef.

Dus, shit het is bijna 6uur op zoek naar Happy Hour, hoewel die hier al om 13.00 begint en tevens de mensen dan ook al op de bar staan dansen, we zijn dus al te laat!

  • 31 Oktober 2011 - 21:36

    GJ:

    shit, stom, Lonely Planet staat hier in de kast... sorry

  • 31 Oktober 2011 - 21:37

    GJ:

    hahaha have fun natuurlijk

  • 31 Oktober 2011 - 21:47

    Mama:

    Zal ik als eerste reageren?
    Geen saai begin van jullie vakantie....
    Hopelijk wordt het wel een zonnige periode. In een ander deel van amerika ligt sneeuw! Dus ga wel de goeie kant op.....en ja die koffer, mij niet bekend van dat "pootje", vervelend!!
    Geniet lekker verder.....dikke kus.

  • 01 November 2011 - 06:52

    Marloes:

    Hee Irma,

    Wat ontzettend leuk om je verhalen te lezen;)! Gezellig begin van je vakantie! Ik hoop dat het weer een beetje op knapt voor jullie en voor de rest lekker genieten he!:)

    Liefs, Marloes

  • 01 November 2011 - 07:47

    Willemijn:

    Haha lekker zeuren in de regen in Miami! Doe je goed...
    Geniet van je nieuwe avonduur en tot over drie weekjes!!
    Gaan we wat aan die rare benen doen!!!
    xxx

  • 02 November 2011 - 12:01

    Loessie:

    ga je weer volgen hoor!!!! have fun nog

  • 02 November 2011 - 17:38

    Joke:

    hahahahah het begin is alweer goed lekker genieten meiden gr Joke

  • 03 November 2011 - 18:53

    Frieda:

    Hey Girls
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!!!
    Heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Miami

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2012

Mijn Nederlandse Winter Verslag

17 November 2011

Hostels

13 November 2011

Heerlijk...

05 November 2011

Eventjes naar Key West

31 Oktober 2011

Daar zijn we dan...
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 48762

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: