Morgen ga ik richting Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Morgen ga ik richting Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Morgen ga ik richting Nieuw Zeeland

Door: Irmie

Blijf op de hoogte en volg Irma

12 Februari 2013 | Nederland, Castricum

3 februari 2012

2.00uur in de nacht, ik hou van de nacht.. het is donker en stil, het regent en iedereen slaapt. Geen verplichtingen geen gedoe, je kan doen wat je zelf graag wil. Ik hoef niet te werken, paard te rijden, te hardlopen, te bellen, te appen, te zonnen te lunchen te dineren of andere leuke dingen te doen. Gewoon niets terwijl iedereen slaapt, en ik heb nu dus zin om even een stukje te typen en ga dus lekker typen over… nog geen idee…

Wat een half jaar. Ben je in Vietnam lees je op facebook dat je broer 3 jaar naar Bonaire gaat, en krijg je een App van je andere broer dat hij weg gaat bij zijn vriendin en kinderen. Dat kan je dus wel even laten bezinken in het verre Vietnam. Eenmaal terug is alles weer daar, veel in Haarlem geweest om gezellig te stappen met Robert-Jan en lekker te genieten van de leuke dagen met kerst en oud en nieuw. Gelukkig is Sjoerd daar ook met Linda en de kinderen, ach ja bij mij in de familie kan dat allemaal. Mensen gaan uit elkaar maar wij kunnen altijd samen lachend aan 1 tafel zitten, en dit zonder mooi weer te spelen, en het dus ook echt gezellig is. Dan het nieuwe jaar in, een leuke nacht in Haarlem met mijn broers en vrienden en natuurlijk het prachtige uitzicht!

In januari geen blarenbal omdat ik moest werken, geen horecava omdat de situatie er niet naar was en geen Baars- nieuwjaarsborrel. Mijn oom ligt in het ziekenhuis en mijn nichtje is ook nog erg ziek en de broer van Monique (de vriendin van mijn papa) heeft besloten om 1 januari het leven te verlaten. Hoewel er ook nog een kleintje is geboren kunnen we met de vele ellende geen Baars borrel vieren … Op dit moment is het ook raar dat 1 broer nu weg is en mijn grote broer niet meer bij zijn gezin is en mensen dus opeens echt uit het leven stappen. Hoe kan je 2 kinderen, een zus, een vriendin, een vader en vele andere achterlaten met zoveel verdriet, het valt niet te begrijpen…

In januari wat andere uitjes zoals de Leeg de Flessen avond bij Robert-Jan. Zo leuk, zo gezellig en zulke leuke mensen en iedereen zo easygoing. En nu ga ik wat weken naar Nieuw Zeeland! 2 weken samen met Eveline mee om wat familie te bezoeken en ik mag mee naar een bruiloft van haar nichtje, daarna nog 2 weken alleen reizen. Ik had nog vrije dagen van mijn werk en ja het leven kan blijkbaar zo over zijn en je moet nu dus gewoon de dingen doen die je leuk vindt, Reizen. Dat doe ik dus, en ik geniet!


10 dagen later… 12 februari 2013
Als ik mijn agenda wat doorblader zie ik dat ik nog zo veel andere leuke dingen heb gedaan… te veel om nog te typen voordat ik morgen dus echt ga vliegen! En misschien ook niet heel eg nodig om weer een half dagboek voor jullie neer te leggen. Ik heb in ieder geval vele nog even gezien! Behalve Robert-Jan… tja wat zal ik daar nu over vertellen… wie weet kan ik vanavond nog wel even met hem Skypen…

En dan… vanavond nog even werken en dan gaat de 34uur trip naar Nieuw Zeeland beginnen! Van Amsterdam, naar Parijs, van Parijs naar Tokyo en dan, na wat uurtjes daar op de luchthaven te hangen toch echt naar Auckland! Jeetje wat heb ik er ineens zin in! Joehoe!

  • 12 Februari 2013 - 18:51

    Kel:

    Geniet ervan Ir! Als je terugkomt gaan we weer naar de Libanees hahaha ;)

    xxx

  • 12 Februari 2013 - 19:21

    Suzan:

    Veel plezier lieve Ir! Geniet er lekker van, je verdient het!! Xx

  • 12 Februari 2013 - 21:25

    Norina:

    Hele goeie reis Irma ,

    enne ..maak er wat !!!
    Zoals altijd, he ???


  • 12 Februari 2013 - 22:23

    Anneke :

    Je hebt hier net gegeten en heb het gevoel dat je lekker in je vel zit en ook
    heel veel zin heb in deze reis, dus geniet ervan!
    Daarna weer heel veel weekjes hard werken om weer voor een volgende
    reis te sparen, ga zo nog maar even door........er is nog heel veel moois
    in de wereld te zien en te beleven!!
    Voor nu.....goeie (lange) reis en veel plezier samen met Eveline in Nieuw Zeeland!
    Dikke kus mama.

  • 13 Februari 2013 - 01:45

    GJ:

    heee filosoof!

    we hebben een leuke, en vooral rustige afscheidsavond gehad. Ik wens je nogmaals heel veel plezier in Nieuw Zeeland!! Geniet ervan!

    Kus GJ

  • 13 Februari 2013 - 08:14

    Linda:

    Veel pleizer Irrie!! dikke kus xx

  • 13 Februari 2013 - 08:58

    Mattie:

    Doe voorzichtig en geniet er lekker van ook de tijd met je vriendin,samen veel plezier.

  • 13 Februari 2013 - 09:44

    Joke:

    Ik had nog ff het genoegen de laatste avond met je te werken voor je deze super reis gaat maken , het was gezellig en ik wens je een hele goede reis geniet van de rust (met je kop telefoon)en verder van al t moois en gezelligs wat New Zealand te bieden heeft,

    dikke knuffel Joke

  • 13 Februari 2013 - 09:57

    Loes:

    heb nog een adresje waar je heen kan gaan!!

    Have fun!!

  • 13 Februari 2013 - 20:18

    Broer:

    Knak, knakker er maar lekker op los. We skypen na Nieuw Zeeland. Ik zal mijn best doen om in leven te blijven. Doe jij hetzelde?

    ;-)

    Veel plezier!

  • 16 Februari 2013 - 00:11

    Hi:

    Ben je er al??

  • 17 Februari 2013 - 10:19

    Koos:

    Je verhaal gelezen hebbende zou ik zeggen ,geniet er de komende weren maar extra van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Nieuw Zeeland!

Heerlijk weer op reis...

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Tot slot...

15 Maart 2013

1-14 maart 2013

28 Februari 2013

Rode Kiwi

25 Februari 2013

12- 25 februari Nieuw Zeeland

12 Februari 2013

Morgen ga ik richting Nieuw Zeeland
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 48808

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: