Tot slot... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu Tot slot... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Irma - WaarBenJij.nu

Tot slot...

Door: Irmie

Blijf op de hoogte en volg Irma

21 Maart 2013 | Nederland, Castricum

16 maart
Eindelijk een dagje niets… lekker een echt vakantie-relax gevoel. Ik ben in de ochtend wezen joggen in de Botanic Gardens en het park. In de middag op wat terrasjes gezeten. In de avond op tijd maar bed gegaan met als gevolg natuurlijk niet te kunnen slapen en een nacht gemaakt van 2uur. Ik moest er om 4.30 uit, want ik vlieg om 7.00uur naar Auckland.

17 maart
Naar Auckland! Daar aangekomen opzoek naar Hilde, ik zag haar niet misschien niet heel raar als ik haar al 10 jaar niet heb gezien. Maar opeens stond ze er, niets veranderd, leuk! De auto in en ergens ontbijten. Gezellig met Hilde en haar man Tyrel. Deze dag heeft het de hele dag geregend, maar vond het niet heel erg. Zo konden we boodschappen doen, en de hele dag lekker thuis kletsen over de afgelopen 10 jaar, en wat spelen met haar 2 dochters Mischa en Leah, wat een leuke en lieve kinderen zijn dat. Ik moest wel wennen aan het Engels en Nederlands door elkaar praten. Hilde praat voornamelijk Nederlands tegen haar man en kinderen maar ze praten allemaal Engels terug, wel grappig. In de avond lekker het bedje in.

18 maart
Lekker geslapen! En de hele dag gehangen en veel gekletst! In de middag gewandeld en Mischa van school gehaald. In de avond had Hilde lekker gekookt en eigenlijk hebben we nog meer gekletst. In de avond werd ik door de hele familie naar de luchthaven gebracht! Echt leuk, ik heb echt genoten van deze 2 gezellige dagen. Aangezien mijn eerste vlucht vertrok om 23.59, begon mijn vlucht al met 14 wakker zijn, dus hopen dat ik dan lekker slaap in het vliegtuig.

19 maart
Na een vlucht van Auckland – Hong Kong van 11uur, een wachttijd van 5uur en een vlucht van Hong Kong – Parijs van 13uur en een wachttijd van 2uur en een vlucht van Parijs- Amsterdam van 1 uur. Kom je dan aan om 20.00uur op Schiphol! Wat een tocht, de afgelopen 50uur maar 2uur kunnen wegdutten in het vliegtuig, hoopte op meer aangezien ik al een tijdje wakker was voor mijn vertrek en de laatste nachten ook niet heel lang had geslapen. Maar dat is niet gelukt, maar met zo’n lange vlucht besef dat ik wel echt aan de andere kant van de wereld ben geweest, en nu dus weer 12uur terug in de tijd. Papa en Monique kwamen me halen, toen nog even langs mama en daarna nog langs Rico. Om 01.00uur dan echt in bed. Met als gevolg dat je gewoon om 8uur weer klaar wakker bent. Ik ben toen toch nog even 2uur gaan slapen voor het idee… en hup gewoon weer terug in het ritme! Nog een weekje thuis chillen, en dan is het vakantie seizoen echt voorbij en moet er veel gewerkt worden! Aangezien ik deze winter al 2x op vakantie ben geweest ga ik toch proberen te sparen voor weer een nieuwe reis in de volgende winter…. Wat ik ga doen…? Ik hoop naar Bonaire om mijn lieve broer op te zoeken, die ik nu opeens weer mis nu ik thuis ben.

Hopelijk tot in de winter 2013- 2014!


  • 21 Maart 2013 - 10:45

    GJ:

    leuke laatste 2 dagen, de reis moet je maar gauw vergeten, blleehh 50 uur...
    fijn dat je weer terug bent
    gr
    GJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Nieuw Zeeland!

Heerlijk weer op reis...

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Tot slot...

15 Maart 2013

1-14 maart 2013

28 Februari 2013

Rode Kiwi

25 Februari 2013

12- 25 februari Nieuw Zeeland

12 Februari 2013

Morgen ga ik richting Nieuw Zeeland
Irma

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 48806

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 18 Maart 2015

Peru en Ecuador

02 Maart 2014 - 24 Maart 2014

Malaysia

25 November 2013 - 23 December 2013

Curacao, Costa Rica, Nicaragua, Bonaire

13 Februari 2013 - 18 Maart 2013

Nieuw Zeeland!

12 November 2012 - 05 December 2012

Vietnam

30 Oktober 2011 - 20 November 2011

Miami

19 Januari 2011 - 17 Februari 2011

4 weken Thailand

12 Februari 2010 - 11 Maart 2010

Bali

06 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

05 Juni 2006 - 01 November 2006

Berlijn

Landen bezocht: