12uur reizen en dan Chille... - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van Irma - WaarBenJij.nu 12uur reizen en dan Chille... - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van Irma - WaarBenJij.nu

12uur reizen en dan Chille...

Door: Irmie

Blijf op de hoogte en volg Irma

03 December 2013 | Costa Rica, Montezuma

28 november
Omdat we de auto met een volle tank haden afgeleverd ipv een halve tank had Hans even geregeld dat meneer Taxi ons gratis naar het vliegveld zou brengen. Daar aangekomen kwam de vrouw bij de incheckbalie er achter dat we niet naast elkaar zaten in het vliegtuig. Een drama vondt zij, wij eigenlijk niet. Ze heeft wel 20 minuten gerommeld, en het is gelukt. We zitten naast elkaar, volgens mij was zij nog gelukkiger dan wij. Ze zei, Ik moet er niet aan denken om met mijn vriend op reis te gaan en dan apart te zitten, dus...Hans zit in het midden ik aan het gangpad, en... een mooi meisje naast Hans bij het raam. Hans balen, zit je eindelijk niet naast de dikke vent maar naast een lekker wijf... zit ik naast je ... das dan moeilijk sjansen he... haha. Wat zal hij een hekel hebben gehad aan de vrouw van de balie die er voor gezorgd heeft dat wij naast elkaar zitten.
Eenmaal in Costa Rica werden we opgehaald en naar het hostel gebracht, en hebben we met een de eigenaaresse een mooie route gemaakt. Deze bleek na 1 dag al niet haalbaar ivm vervoer enzo. Maar het plan idee was er.

29 november
Taxi naar de bus plaats, we konden meteen de bus in. Dat gaat goed. Toen de bus uit en naar boot. Chil, even pinnen enzo.. Komen we er achter dat de boot om 14.00uur gaat. Lopen... half uurtje... okay.... De boot van 14.00uur gemist, dus 3uur wachten op de boot van 17.00uur. Prima. 1,5uur op de boot en rennen voor de laatste bus. Na 12uur zijn we er dan Montezuma. Zit er leuk, knus en Hippie-ig uit.

30 november
Wandeling naar de waterval, craetief he. Daarna chillen bij een mega mooi hotel. Conclussie: Dit is vakantie! Wow wat is het hier mooi!! Echt mooi. We hebben nog een tijd gekletst over wat we van Curacao vonden maar de conclussie hebben we niet zo kunnen vinden. Maar dit, dit is mega mooi! In de avond Echt lekker eten en een drankje gehaald.

1 december
Een mooie wandeling gemaakt naar een super mooi strand! Veel leuke diertjes gezien, en een chill mooi strand. Strand, echt strand. Zonder ligbedden, restaurants en al het andere toerisme. Heerlijk, zo mooi! In de avond lekker uit eten en wat hangen.

2 december
Mee met het toerisme. Boek een tour! De welbekende boot tour naar een eiland. Wie weet zie je dolfijnen en je kan snorkelen, prima! Echt een dagje weg. Morgen gaan we naar Nicaragua, we rijden mee met Tom. Tom? Ja denk het wel. Hij is manager van ons verblijf en rijdt morgen daar heen en wij kunnen mee. Kost je een benzinetank maar dan zijn we bij de grens. Joehoe! En dan.... ja nog geen idee. We zullen het zien beleven en ervaren.

Het reizen samen gaat nog steeds mega goed, misschien raar maar waar! Nu eten en morgen 7.00uur weg! Tot daar!

• 03 December 2013 - 07:25

GJ:

Ga je nou eindelijk een 'normale' toerist worden?

• 03 December 2013 - 09:18

Mattie:

Ben blij voor je dat je het zo naar je zin heb,ook samen.
    Komt je zeker toe.
    gr mattie

• 03 December 2013 - 10:24

Jet:

Wauw wat klinkt dat goed zeg ! En wat fijn dat het samen reizen ook zo goed gaat heel veel.plezier nog x

• 12 December 2013 - 20:31

Broertje:

Bij voorkeur ver van elkaar af gaan zitten in een vliegtuig. Goed voor een relatie.